WiFi Security Dual Camera 4K UHD Ultra Low Power Linkage Built-in Solar Panel Waterproof Weatherproof Two-Way Talk Optical Zoom with App, SD Card & Cloud Storage

Artikelnummer: KF50.0036

• 3387
Alla betyg 5   8
5
Good camera with few weaknesses and some limitations.
Snygg kamera som går snabbt att sätta upp. Det finns dock vissa begränsningar, eftersom det INTE fungerar med NÅGOT gratis protokollsystem och endast kan drivas med sin egen app, vilket begränsar det extremt. Utförandet är av hög kvalitet och ger ett stabilt och väderbeständigt intryck, som man kan förvänta sig. Den är endast av begränsat intresse för stationär hemmabruk, eftersom den är helt kopplad till din egen app och inte stöder något annat. För att vara rättvis så står detta även i produktbeskrivningen. Upplösningen är som utlovat, färgerna är naturtrogna och kontrasten är riktigt skarp. Upptäckten av personer och larmning är så ... ja ... fungerar halvvägs. Den verkliga höjdpunkten med denna kamera är den autonomi som den fungerar med, eftersom den faktiskt körs helt på solpanelen, även på molniga dagar och med WLAN-drift. Väldigt, väldigt chic. Detta gör dem särskilt intressanta för mobilt bruk, i husvagnar, på semester i ett fritidshus, etc. . Hon är en perfekt följeslagare där. Vi använder den i den del av trädgården som inte syns eftersom vi då och då misstänkte brunråttor, vilket lyckligtvis inte kunde bekräftas. Men vi hittade en räv som strövar omkring då och då. Jag kan också tänka mig kameran på ytterdörren, men den är helt oskyddad och kan rivas eller stjälas när som helst. Kameran är förstås utmärkt även för garage som ligger lite längre bort men fortfarande inom WLAN-räckvidd. Äntligen vet du vem som smyger runt framför garaget på natten ;-) Allt som allt en högkvalitativ kamera med ett speciellt användningsområde. Endast villkorligt bra för statiskt hemmabruk, men mobilt och i hörn där det inte finns el, perfekt!
29/01/2023