WiFi Security Dual Camera 4K UHD Ultra Low Power Linkage Built-in Solar Panel Waterproof Weatherproof Two-Way Talk Optical Zoom with App, SD Card & Cloud Storage

Artikelnummer: KF50.0036

• 3387
Alla betyg 5   8
5
love the 4k images
Det här är en fantastisk kamera. 4k-funktionen är seriös. Jag lägger upp lite bilder senare när jag har tid. Vid det här laget har jag inget att klaga på förutom alla godsakerna. Installationen var ganska enkel, jag måste använda vinkelborren som jag har och monterade upp den med lätthet. Appen låter dig inte zooma in med dina nypfingrar utan använder snarare reglaget som jag inte har några problem med. Du måste göra en viss zoomkalibrering när du först ställer in, annars. Det är kallare här och mindre solljus men kameran fungerar fortfarande perfekt vilket förvånade mig på många plan eftersom solpanelen var liten. Jag har dock riktat den mot ett direkt solljus så det kunde ha hjälpt. En bra sak med den här kameran är att den är oberoende av det trådlösa nätverket. Om ditt wifi går ner kan det använda signalen från ditt sim-kort vilket är coolt och väldigt unikt. Med ytterligare $10 från AT&T skulle jag kunna ha ett sim-kort där så att jag inte behöver vara beroende av min internetkabel. Men för närvarande använder jag inte den funktionen än, men det är något att tänka på om jag måste flytta den till bakgården där jag inte kan få någon wifi-signal. Jag har sdcard på baksidan av kameran för att ha lokal lagring istället för molnlagring. Du kan dock välja att använda molnlagring billigt. Den totala upplevelsen var förstklassig och glad att jag köpte den. Du kan dock välja att använda molnlagring billigt. Den totala upplevelsen var förstklassig och glad att jag köpte den. Du kan dock välja att använda molnlagring billigt. Den totala upplevelsen var förstklassig och glad att jag köpte den.
love the 4k images love the 4k images love the 4k images
15/04/2023