360 ° ansiktsspårnings telefonhållare, ingen APP, snabb ansiktsspårning, stationärt stativ för selfie Vlog realtidsvideo, YouTube TIk Tok, iPhone och Android universalhållare, användningstid inomhus och utomhus är 6-8 timmar

Artikelnummer: GW46.0004

• 430
Alla betyg 4.8   36
5
So much better than Belkin!
Jag började med Belkins försök med den här produkten. Den anslöt sig med en glitchy app och förlitade sig på telefonens kamera och appen för att göra ansiktsspårningen. Detta krävde att jag länkade min telefon och Belkin-stativet via Bluetooth. Mellan den fula appen och Bluetooths eviga fläckar fungerade den exakt en gång efter många försök och fungerade aldrig igen. Belkin förlitar sig också på en magnet för att behålla telefonen, så jag var tvungen att ta bort mitt fodral varje gång för att använda den. Belkin-enheten använder tre AA-batterier. Den här produkten är så mycket bättre. Den har en inbyggd kamera för att utföra ansiktsspårning. Ingen app behövs och ingen bluetooth krävs. Telefonhållning åstadkoms genom fjäderspänning, så jag kan lämna mitt fodral på medan jag filmar. Äntligen är den här uppladdningsbar. Inga AA-batterier här! Jag är professor och jag använder detta för att spela in mina liveföreläsningar för att lägga upp för mina studenter i isolering eller karantän. Så länge jag inte rör mig för snabbt så hänger den med i mina rörelser fint. Jag använder en mikrofon med en fjärrhögtalare, som jag placerar under telefonen så, oavsett hur långt jag förirrar mig eller åt vilket håll jag vänder mig, plockar telefonens mikrofon alltid upp mina rop. Detta stativ har ett standard 1/4-20 kamerafäste på undersidan. Jag använder den med ett litet stativ för att placera min telefon i ögonhöjd på första raden i klassen. Detta ger videon en elevs perspektiv. Allt som allt är jag ganska nöjd med denna pryl. oavsett hur långt jag förirrar mig eller åt vilket håll jag vänder mig, så plockar telefonens mikrofon alltid upp mina rop. Detta stativ har ett standard 1/4-20 kamerafäste på undersidan. Jag använder den med ett litet stativ för att placera min telefon i ögonhöjd på första raden i klassen. Detta ger videon en elevs perspektiv. Allt som allt är jag ganska nöjd med denna pryl. oavsett hur långt jag förirrar mig eller åt vilket håll jag vänder mig, så plockar telefonens mikrofon alltid upp mina rop. Detta stativ har ett standard 1/4-20 kamerafäste på undersidan. Jag använder den med ett litet stativ för att placera min telefon i ögonhöjd på första raden i klassen. Detta ger videon en elevs perspektiv. Allt som allt är jag ganska nöjd med denna pryl.
28/01/2022