Solar Security Camera Utomhus TRåDLös med Color Night Vision, 1080P PTZ CCTV Kamera WiFi öVervakning Kamera Hem Säkerhet PIR Rörelsedetektering

Artikelnummer: GW50.0039

• 1027
Alla betyg 4.9   178
5
Very nice Security Cam
Denna säkerhetskamera ZS-GX1S PTZ (Pan-Tilt-Zoom) är en uppgradering till min tidigare ZS-GQ3 som är en stillbildskamera. Jag fick dem avbildade på mitt andra bifogade foto. Jag uppgraderade till en PTZ-kamera så att jag kan få en bättre vy från vänster-höger, upp och ner. Jag köpte en säkerhetskamera av samma märke i syfte att använda samma "app". Det är bättre att ha en app öppen på båda säkerhetskamerorna, vilket är väldigt bekvämt. Du kan spela in SD- eller HD-videor. Den tredje bilden bifogas är ett prov på inomhusfångning. Den fjärde bilden togs utanför, den fångar tydlig video. Den 5:e bifogade bilden är vyn som lutas (justeras). Det här är funktionen jag letar efter. 6:e och 7:e fotot där zoomen fångas. Jag gillar också 2-vägsljudet som är lite högre än min tidigare kamera. Det' Det är som att den har en inbyggd högtalare inuti kameran och du kan skrämma när det är någon utanför ditt hus. Funktion hos PTZ-kameran:Wifi-anslutning 2-vägs AudioInfraröd Night VisionMotion-sensor PTZLaddningsbara batterierVattentäta 130° VidvinkelKlara videor, tydlig bildtagning och slutligen mycket prisvärd. feb. 28, 2021 Uppdatering Jag gjorde en skärmdump på natten och jag fick en tydlig bild. Night Vision för mig är bra. Det enda är att det skulle vara bättre om kameran har en objektivzoom (inte digital). Men på det hela taget var det en bra säkerhetskamera för mig. Det enda är att det skulle vara bättre om kameran har en objektivzoom (inte digital). Men på det hela taget var det en bra säkerhetskamera för mig. Det enda är att det skulle vara bättre om kameran har en objektivzoom (inte digital). Men på det hela taget var det en bra säkerhetskamera för mig.
23/02/2021