Solcellsdriven säkerhetskamera PTZ Wireless Outdoor Home 1080P med ljud- och ljusvarning, färg mörkerseende och 14400mAh inbyggt batteri+64G minneskort

Artikelnummer: KF50.0012

• 2792
Alla betyg 5   22
5
Good clear HD picture. Rechargeable and solar powered
Jag har flera IP CCTV-kameror framför mitt hus av säkerhetsskäl. Det var först nyligen värt det när någon stal grannens motorcykel. Den här kameran använder den liknande CloudEdge-appen som vissa av mina kameror körs på. Så det är perfekt om de alla använder samma app tillsammans. Kameran är lätt att ställa in... kanske en av de enklaste typerna att använda, om jag ska vara ärlig. Allt du behöver göra är att gå igenom inställningarna i appen, skanna en QR-kod så är du klar. Installation på en vägg eller staket är också mycket enkelt. Det är inga problem att montera den direkt på en vägg. Använd helt enkelt den medföljande borrmallen och skruva fast fästet i väggen. Kameran glider sedan in. Skruva även fast solpanelsfästet i väggen, montera panelen och mata in kabeln i kameraingången (micro USB), som även har en gummigenomföring som skydd. Bilden är mycket tydlig och detaljerad vid 5MP, som kan väljas på huvudbildskärmen. Med tanke på att den också har PTZ för att rotera kameran, samt ett larm och en röstgest, kan du verkligen inte gå fel med detta. Att använda solpanelen, vilket eliminerar behovet av en permanent strömförsörjning, lämnar dig med en kamera som kan installeras på olika platser som du normalt inte kunde dra en kabel till. Om du har en strömadapter i närheten kan du naturligtvis även driva den permanent via en USB-kabel. Sammantaget är detta imponerande för priset och verkligen en kamera att rekommendera. Så länge du har en bra WiFi-signal kan du inte gå fel med detta. du kan verkligen inte gå fel med detta. Att använda solpanelen, vilket eliminerar behovet av en permanent strömförsörjning, lämnar dig med en kamera som kan installeras på olika platser som du normalt inte kunde dra en kabel till. Om du har en strömadapter i närheten kan du naturligtvis även driva den permanent via en USB-kabel. Sammantaget är detta imponerande för priset och verkligen en kamera att rekommendera. Så länge du har en bra WiFi-signal kan du inte gå fel med detta. du kan verkligen inte gå fel med detta. Att använda solpanelen, vilket eliminerar behovet av en permanent strömförsörjning, lämnar dig med en kamera som kan installeras på olika platser som du normalt inte kunde dra en kabel till. Om du har en strömadapter i närheten kan du naturligtvis även driva den permanent via en USB-kabel. Sammantaget är detta imponerande för priset och verkligen en kamera att rekommendera. Så länge du har en bra WiFi-signal kan du inte gå fel med detta. Sammantaget är detta imponerande för priset och verkligen en kamera att rekommendera. Så länge du har en bra WiFi-signal kan du inte gå fel med detta. Sammantaget är detta imponerande för priset och verkligen en kamera att rekommendera. Så länge du har en bra WiFi-signal kan du inte gå fel med detta.
19/11/2022