Solcellsdriven säkerhetskamera PTZ Wireless Outdoor Home 1080P med ljud- och ljusvarning, färg mörkerseende och 14400mAh inbyggt batteri+64G minneskort

Artikelnummer: KF50.0012

• 2792
Alla betyg 5   22
5
Pivoting unit, solar charging capability, multiple communications, wireless, with SD card option.
Det vridbara kamerasystemet är idealiskt för ett brett spektrum av applikationer. Den har en appkontroll som fungerar över internet. För campare eller terrängåkare utan internetuppkoppling finns det ingen möjlighet att använda den direkt via exempelvis Bluetooth. Detta skulle vara särskilt intressant för campare. Annars kan kameran fjärrstyras och kommunikation kan även utföras på distans. Det är alltså inga problem att ta fram aktuella vyer från semester eller affärsresa via ett bokningsbart molnsystem, men också att få rörelserapporter. Rörelsevarningar fungerar bra. Om kameran z. B. används inne i huset, kontoret, lagret etc., varje rörelse registreras, registreras (i molndrift) och skickas till smartphonen eller surfplattan som rörelseinformation. Med SD-kortdrift kan du sedan själv bestämma när du vill ta fram inspelningen. En hög signal kan läggas till. Samma procedur kan användas för utomhusbruk, men det är ingen mening att slå på sirenen, eftersom detta kan utlösas av en katt som går förbi. Den inbyggda högtalaren och mikrofonen i kameran är också mycket fördelaktiga. I entréområdet kan inte bara övervakning ske via rörelsedetektering, utan även kommunikation, och det från semester eller affärsresa via smartphone. Kameran kan även användas för att övervaka barnrummet. Samma procedur kan användas för utomhusbruk, men det är ingen mening att slå på sirenen, eftersom detta kan utlösas av en katt som går förbi. Den inbyggda högtalaren och mikrofonen i kameran är också mycket fördelaktiga. I entréområdet kan inte bara övervakning ske via rörelsedetektering, utan även kommunikation, och det från semester eller affärsresa via smartphone. Kameran kan även användas för att övervaka barnrummet. Samma procedur kan användas för utomhusbruk, men det är ingen mening att slå på sirenen, eftersom detta kan utlösas av en katt som går förbi. Den inbyggda högtalaren och mikrofonen i kameran är också mycket fördelaktiga. I entréområdet kan inte bara övervakning ske via rörelsedetektering, utan även kommunikation, och det från semester eller affärsresa via smartphone. Kameran kan även användas för att övervaka barnrummet. Den inbyggda högtalaren och mikrofonen i kameran är också mycket fördelaktiga. I entréområdet kan inte bara övervakning ske via rörelsedetektering, utan även kommunikation, och det från semester eller affärsresa via smartphone. Kameran kan även användas för att övervaka barnrummet. Den inbyggda högtalaren och mikrofonen i kameran är också mycket fördelaktiga. I entréområdet kan inte bara övervakning ske via rörelsedetektering, utan även kommunikation, och det från semester eller affärsresa via smartphone. Kameran kan även användas för att övervaka barnrummet.
22/03/2023