4G solskyddskamera System Trådlös LTE cctv solkamera PIR-rörelsedetektion 2-vägs ljud Inbyggt batteri 10400mAh 2K Infraröd Night Vision 20m/65.6ft EU-version

Artikelnummer: KF50.0009AEU

• 1806
Alla betyg 4.9   50
5
Professional outdoor surveillance camera
För läsare som har bråttom kommer slutsatsen först: Slutsats Om du är medveten om säkerheten kan du inte gå fel med den här kameran. Den är lätt att använda och har alla funktioner du behöver. Testrapport Kraftpaketet, borrmall, skruvar, pluggar, instruktioner och givetvis kameran medföljer. Funktioner: Anslutningskabeln är permanent installerad med kameran. Detta kan vara ogynnsamt om du vill dra kabeln genom en vägg, så våra produkter är batteridrivna eller solcellsdrivna. Larm lagras på SD-kortet, du kan se dem senare i appen. Appen krävs alltid för konfiguration. Du måste registrera dig där först. Den enkla konfigurationen i appen är ett plus. Rörelse- och ljuddetektering är möjliga. Du kan också ställa in rörelsespårning, vilket också fungerar, men kameran roterar horisontellt och vertikalt. Beroende på var kameran är monterad krävs faktiskt 2 axlar för rörelsespårning. Kameran har även en högtalare, du kan prata via appen. Det fungerar också väldigt bra. Du kan dock inte begränsa ditt synfält i förväg, du har alltid ett fullt synfält. Man måste vara försiktig med utomhusinspelningar, eftersom allmänna utrymmen inte är tillåtna att spelas in. Det är väldigt bra att kameran kan styras via appen. Zoom fungerar också. Du kan också få din mobiltelefon att uppmärksamma dig på rörelser eller buller. Det är viktigt här att appen har lämpliga behörigheter. Nattseende är bra, med de integrerade lysdioderna kan den även lysa upp omgivningen. Säkerhet: Med sådana kameror som går att komma åt via Internet måste du lita på tillverkaren, eftersom du inte kan göra några säkerhetsinställningar själv.
02/02/2023