Endoscope Dual Lens Inspection Camera 1080P HD Borescope, 5,5 mm Snake Camera Endoscopic med metallkabel & 4.3' IPS hårdskärm, 8 LED-lampor VVS-kamera 32G

Artikelnummer: GW45.0001

• 1355
Alla betyg 4.9   46
5
Top endoscope camera
Varan levererades mycket snabbt och snyggt, varan besiktigades sedan. Allt var faktiskt redan monterat, minneskort satt i, endoskop redan monterat och tillbehör som insexnyckel, liten reservskruv i en liten plastpåse. Påslagen, batteri och var nästan 100 procent laddad----- redo att användas omedelbart, endoskopet faktiskt mycket styvt och LED-lampornas funktion som annonseras eller annonseras. Lysdioderna på sidan kan bara aktiveras, liksom kameran växlar till vänster/höger vy, genom att trycka på den lilla tryckknappen på endoskopet (USB-porten på kameran). Förse skärmen med en skyddsfilm så kan allt stuvas undan och skyddas bra och säkert i tillhörande fodral. Bildkvalitet för närbilder acceptabel till bra, men redigeringsalternativ för att förbättra kvaliteten .... du kan fortfarande få ut mycket av det med hjälp av ett bildredigeringsprogram (men det är ingen kritik för mig, bara en kommentar) .... men helt tillräckligt för en snabb ögonblicksbild, inspektion/bedömning eller korta videosekvenser. USB-anslutning fäst på kameran med en liten skruv, har också en anledning för att kabeln är lite stel, den skyddar anslutningen i kameran från att oavsiktligt lossna eller gå sönder. Den lilla stödfoten som man kan fästa på kameran är välmenande men på något sätt inte helt utvecklad, såvida man inte flyttar på endoskopkabeln längre, annars gör kameran faktiskt vad den vill....halkar fram och tillbaka eller faller eventuellt .down Kamerainställningar som datum, tid, språk etc. kan ställas in snabbt och intuitivt. Manual finns..... Men du bör ta dig tid att kontrollera alla funktioner och bekanta dig med kameran. Om det uppstår frågor ger eller erbjuder kundtjänsten mycket snabb och vänlig support på kort tid.....Bra Om kvaliteten och kundservicen förblir densamma, vilket jag hoppas, är kameran en klar köprekommendation för mig
30/01/2023