Feiyu Pocket 2-Light Handheld 3-Axis Gimbal Stabilized 4K Video Action Camera, 130° Betraktningsvinkel, Magnetisk AL. Boby-högtalare i legering med mikrofon, 4xZoom, 12 MP foto, 512G kortplats, skönhetseffekt, för YouTube TikTok Vlog

Artikelnummer: GW46.0013

• 4239
Alla betyg 4.7   28
5
Impressive quality for such a small size!
Jag var glad över att få detta eftersom det verkade vara ett riktigt bekvämt sätt att ta högkvalitativ 4K-video, och jag blev inte besviken. Även om jag aldrig har hört talas om märket förut och var orolig för att det skulle vara någon billig produkt, blev jag förvånad över hur trevligt det kändes ur lådan och hur lätt det var att installera. Rakt ut ur lådan slog den på och kunde enkelt växla mellan de olika lägena som autofölj eller panorering. Menyn är överraskande nog en pekskärm och kan enkelt svepas ner för att justera ljud- och bildinställningarna, byta till "professionellt läge" och justera bildhastighet och upplösningar. Det du behöver innan du kan använda det är ett micro SD-kort - kameran spelar inte in utan det, eftersom det inte finns någon inbyggd lagring. De borde verkligen göra det tydligare som om jag inte redan hade en, Jag skulle ha varit tvungen att köpa en speciellt. Det jag är mest imponerad av är hur stabil kameran är och hur lätt den följer vad du än spelar in - själva kameran har så mycket rörelse och flex på armen, så den kan verkligen hålla fast den oavsett hur mycket din hand än kan flytta. Appen fungerar bra och det var enkelt att ladda ner mina inspelningar till min telefon via wifi-anslutningen, och du kan även använda telefonappen som en andra skärm för att se vad kameran ser. Den enda nackdelen jag har märkt hittills är hur varmt handtaget till kameran blir – mer än några minuter och du kan verkligen känna hur det bränner i handflatan. Den är definitivt designad för väldigt korta klipp, såvida du inte har något emot att det blir varmt i handen. Detta skulle vara en idealisk kamera för alla som vloggar eller vill ta högkvalitativ video på språng,
18/07/2022