Feiyu Pocket 2-Light Handheld 3-Axis Gimbal Stabilized 4K Video Action Camera, 130° Betraktningsvinkel, Magnetisk AL. Boby-högtalare i legering med mikrofon, 4xZoom, 12 MP foto, 512G kortplats, skönhetseffekt, för YouTube TikTok Vlog

Artikelnummer: GW46.0013

• 4239
Alla betyg 4.7   28
5
Have fun with this nimble gimbal
En smal liten kamera som ligger väl i handen och har bara ett fåtal knappar. När du slår på den börjar kamerahuvudet röra sig för att komma i bästa läge. De rörliga delarna runt objektivet fungerar som en kardan för att ge dig en så smidig video som möjligt när du rör dig. De kan fungera på olika sätt beroende på vilket läge du använder. När du har kameran på är den tydliga skärmen på baksidan interaktiv. Så har de hållit de fysiska knapparna till ett minimum. Menyerna är tillgängliga genom att svepa skärmen upp och ner och från vänster till höger. Det finns många menyer, och många undermenyer, kopplade till alla olika lägen. Jag har inte kommit så långt än, men jag ser att man i expertläge till och med kan justera saker som ISO och så vidare. Det finns flera standarder för videoläge, och kameran kan vända runt för att filma dig själv när du rör dig. Du kan filma time lapses och motion lapses där linsen flyttas från en inställd position till en annan när du tar din time lapse. Slow-motion-funktionen är också rolig. Kameran tar också bra stillbilder. Det finns en app till telefonen som styr alla funktioner och är användbar om du vill ha med dig själv i någon av dina produktioner. Det finns ett standarduttag på basen för att fästa ett stativ – viktigt för tidsfördröjningar och panoramabilder. Det tar ett tag för mig att bli bekant med alla de olika möjligheterna med den här kameran, men det finns några användbara videor du kan titta på som hjälper. Helt och hållet en rolig enhet som jag förmodligen kommer att få lika mycket underhållning av att lista ut som jag kommer att skapa video med den. Videon som ingår är inställd på time lapse.
Have fun with this nimble gimbal Have fun with this nimble gimbal Have fun with this nimble gimbal
17/07/2022