Feiyu Pocket 2-Light Handheld 3-Axis Gimbal Stabilized 4K Video Action Camera, 130° Betraktningsvinkel, Magnetisk AL. Boby-högtalare i legering med mikrofon, 4xZoom, 12 MP foto, 512G kortplats, skönhetseffekt, för YouTube TikTok Vlog

Artikelnummer: GW46.0013

• 4239
Alla betyg 4.7   28
5
Lots of features and very stable.
Mycket väl förpackad och förpackad. Att öppna lådan liknar att öppna en avancerad smartphone, den är mycket väl presenterad. I kartongen får du kameran - som är pytteliten, den får bara plats i min hand (men jag har stora händer...) En grundläggande bruksanvisning som räcker för att lista ut de flesta funktionerna i kameran. En USB-C laddningskabel, som är lite på kortsidan på 300mm. OK för bärbara datorer men är svår att använda med mitt skrivbord eftersom kameran hänger kvar. Jag provade en extra USB-kabel som är 1000 mm lång och har en USB C-adapter på änden men den gick inte att ansluta - konstigt men värt att veta. Du får även ett genomtänkt skyddsfodral. Ström- och laddningspunkter lätt åtkomliga när de är fodrade. Fodralet är ganska nödvändigt eftersom kameran och gimblen ser väldigt känsliga ut och förmodligen inte skulle överleva att tappas. Som sådan får du också en handledsrem. Bättre instruktioner och tutorials kan hittas genom att enkelt ladda ner appen – rekommenderas. Kameran i sig är felfri. Jag laddade upp den och lämnade den i tre veckor och använde den bara för att kontrollera funktionerna. Jag gjorde sedan en liten provning på stabiliteten i inspelningen som kan ses i videon. Batteriet är fortfarande på 80-90% Jag har en gimble på min drönare så jag vet precis hur stabila de kan hålla bilden när kameran hela tiden rör sig. Det här är lika bra. Jag tog en joggingtur nerför gatan med den stadiga kameran och min Samsung S20-telefon. Telefonen är inte i liggande eftersom den inte är lätt att hålla medan du springer men du fattar. Videon till vänster på skärmen är uppenbarligen den stadiga kameran och den förblir ganska stabil under den korta joggingen. Upplösningen på själva filmen är upp till 4K och felfri. Videon här har en mycket lägre upplösning för snabb uppladdning men den visar stabiliteten hos kameran och kardan. Andra funktioner fungerar bra som bildföljning och ansiktsigenkänning. Du kan välja ett ansikte att följa och kameran kommer att hålla ansiktet centralt under hela filmningen. Slow Motion-filmning, fotoläge, för oskarpa bilder när du är på resande fot är några andra funktioner som alla fungerar lika bra. Enda nackdelen är att det inte medföljer något SD-kort. Jag använde ett klass 10 32GB-kort som inte hade några problem med att spela in i full 4k. Jag förväntar mig att det skulle fyllas upp väldigt snabbt när du tar långa scener, så få det största du kan. Jag kan inte jämföra det med några andra märken än företaget som tillverkar drönaren jag har (de gör också - dyra - stadiga kammar) så prismässigt skulle jag säga det'
Lots of features and very stable.
16/07/2022