Feiyu Pocket 2-Light Handheld 3-Axis Gimbal Stabilized 4K Video Action Camera, 130° Betraktningsvinkel, Magnetisk AL. Boby-högtalare i legering med mikrofon, 4xZoom, 12 MP foto, 512G kortplats, skönhetseffekt, för YouTube TikTok Vlog

Artikelnummer: GW46.0013

• 4239
Alla betyg 4.7   28
5
Great Cam that does as good as it says it does
Det första jag funderade på innan jag ens öppnade förpackningen var priset. För en fickkamera / actionkamera etc. kommer detta att bevisa att det är värt. När lådan öppnades avslöjades en liten, tunn kamera som såg lite annorlunda ut än andra fickkameror och som var nere på kamerahuvudet. Det var enkelt att ställa in den och det blev snart uppenbart hur stabil den här lilla kameran är. Den kommer att förbli stabil även med de skakigaste händerna så det bör inte finnas några undantag för vem som kan använda detta. Rörelsesensorerna fungerar utmärkt i följ mig-läget. De känner av rörelsen perfekt och huvudet roterar när man rör sig så att man alltid förblir i kameravy. Kameran är liten nog att hålla lätt och bekvämt och är lätt så det finns ingen lust att lägga ner den för att vila handen/armen. Nu till det bästa med den här kameran, den kommer med ett stativskruvhål så att den kan monteras på ett stativ. Det gör det ännu bättre att göra selfie-videor eftersom man har mer kontroll över vad som visas i bakgrunden. Genom att vara lite längre bort från kameran får man in mer bakgrund så att den är idealisk för panoramabilder. Sammantaget kunde jag inte hitta något negativt med kameran och dess användning. Huvudet roterar runt så mjukt att även med en skakig hand blir det ingen skakning av bilderna, så resultatet blir perfekt jämna videor. Om jag går tillbaka till början, där jag ifrågasatte priset och om detta kommer att bevisa att det är värt eller inte, kan jag säga att det bevisar att det är värt eftersom det förutom att göra som det står i beskrivningarna är välbyggt, lätt, lätt att ställa in upp och använd och kan tas med var som helst. Den är idealisk för semester/turnéer och ett bra stativ gör den här kameran ännu bättre. Jag rekommenderar denna fickkamera eftersom den lätt kan bäras i en ficka eller till och med en handväska, den är välbyggd, den fungerar så smidigt, den är av bra kvalitet och den har bevisat att den är bra för mig.
Great Cam that does as good as it says it does Great Cam that does as good as it says it does Great Cam that does as good as it says it does
15/07/2022