Feiyu Pocket 2-Light Handheld 3-Axis Gimbal Stabilized 4K Video Action Camera, 130° Betraktningsvinkel, Magnetisk AL. Boby-högtalare i legering med mikrofon, 4xZoom, 12 MP foto, 512G kortplats, skönhetseffekt, för YouTube TikTok Vlog

Artikelnummer: GW46.0013

• 4239
Alla betyg 4.7   28
5
An awesome little piece of kit
Jag har testat den här lilla kameran under de senaste veckorna och är nöjd med detta fantastiska lilla kit. Jag beställde den med två saker i åtanke. För det första, eftersom barnen har börjat ägna sig åt skateboardåkning och stuntskotrar, kommer det inte att dröja länge innan de vill använda en liten kamera för att fånga alla typer av action när de kommer upp i den lokala skateparken. Men framför allt tycker jag om att sätta ihop mina egna små musikvideor som ackompanjerar mina låtar. Det är en hobby snarare än något kommersiellt men hittills har jag använt en kombination av min anständiga men skrymmande SLR-kamera och min Samsung-telefon. Den här lilla kameran är fantastisk för den slumpmässiga actionfilmningen på nära håll som jag gör och en massiv uppgradering av det jag har gjort hittills. Kamerahuvudet är utmärkt balanserat och supersmidigt, detta i kombination med kamerans kompakta storlek och lätta vikt betyder att det är det perfekta kitet för alla typer av projekt eller bara roliga filmer. Jag är ingen teknisk expert så kan inte beskriva hur det fungerar, men stabilisatorn ger exceptionellt jämn uppspelning även när du har varit mindre smidig med att fånga handlingen. Bildkvaliteten är fantastisk, skarp och härliga färger. Det är en fantastisk kamera för sådana som mig som är ganska aningslösa när det kommer till kameror eftersom den bara verkar anpassa sig till räckvidden och ljussättningen, utan att behöva pilla med inställningarna. Det krävs ett standard micro-SD-kort som har en förbluffande hög kapacitet nuförtiden. Min 128G från min digitalkamera fungerar bra. Jag får 3-4 timmars batteritid från en enda laddning vilket är mer än tillräckligt för att ta ut den och gå. Jag kan' t vänta med att ta den med mig nästa gång jag åker snowboard - om jag någonsin får åka utomlands igen!! Den inbyggda displayen är tillräckligt bra om du bara vill peka och skjuta, men appen (ansluts enkelt till kameran via wifi) ger dig större kontroll och låter dig få mer en känsla för hur saker och ting kommer att se ut på inspelning eftersom bildkvaliteten är mycket bättre. Appen ger dig fler möjligheter att fiffla med inställningarna om du vet vad du gör – jag är som sagt nöjd med autotuningen för tillfället! Appen ger dig också några coola funktioner som ett fisheye-objektiv, olika timinginställningar som slo-mo eller ett coolt snabbhetsläge som jag har använt för att göra några snabbare promovideor. Det finns några redigeringsverktyg där också som gör det enkelt att skära upp saker, bli av med de tråkiga bitarna och lämna i det goda! Jag bråkar fortfarande med alla inställningar och jag är säker på att det finns mer att lära, men än så länge älskar jag den här lilla prylen och är mycket imponerad av den!
05/07/2022