Feiyu Pocket 2-Light Handheld 3-Axis Gimbal Stabilized 4K Video Action Camera, 130° Betraktningsvinkel, Magnetisk AL. Boby-högtalare i legering med mikrofon, 4xZoom, 12 MP foto, 512G kortplats, skönhetseffekt, för YouTube TikTok Vlog

Artikelnummer: GW46.0013

• 4239
Alla betyg 4.7   28
5
lightweight and durable
Kameran är mycket bärbar och lätt vilket är en av de stora bonuspoängerna med denna produkt, den spelar in ganska bra och batteriet räcker vanligtvis hela dagen för en dagstur, längre än din telefoninspelning, jag och min familj var nyligen på en vandra och det dokumenterade några fantastiska minnen, kameran kräver ett SD-kort, instruktionerna säger att kvaliteten är 1080p Jag var lite orolig eftersom kameran var så liten och kameraskärmen visade att videorna och bilderna var något sämre kvalitet men när jag undersökte bilderna från SD-kortet på min bärbara dator blev jag väldigt glad! Det finns också många anledningar till att det är bättre att ha denna apparat än att använda en kamera eller en telefon, särskilt under videor, eftersom kameralinsen långsamt kommer att anpassa sig och vända sig till din hand och automatiskt hitta fokuspunkterna för dig, som till och med låter skakiga händer komma ut med fantastiska kvalitetsbilder! Det finns också många olika inställningar som är extremt lätta att komma åt och enheten har också en timerkvalitet som gör att du kan stötta upp kameran och ta gruppfoton, och på grund av den automatiska fokuseringen tillåter linsen att alla bilder kom ut med bra kvalitet och supertydligt! om du inte litar på den automatiska fokuseringen kan du också ladda ner en app på din telefon för att styra kamerans rörelse!
lightweight and durable lightweight and durable lightweight and durable
19/07/2022