Solcellsdriven säkerhetskamera PTZ Wireless Outdoor Home 1080P med ljud- och ljusvarning, färg mörkerseende och 14400mAh inbyggt batteri+64G minneskort

Artikelnummer: KF50.0012

• 2792
Alla betyg 5   22
5
Do what it's supposed to do, good solar-powered surveillance camera
köpte den här kameran för att övervaka mitt garage, och speciellt med den flexibla rotationen är den lämplig för detta område. Bildkvaliteten är mycket bra och mörkerseendefunktionen fungerar som den ska. Du kan känna igen människor i båda lägena. Själv använder jag inte strålkastaren aktivt, men det fungerar även när en person upptäcks. Och nu det bästa: Kameran har alltid tillräckligt med ström tack vare solpanelen, och under de 5 dagar jag använde den sjönk batteriet aldrig under 80 % – så det borde inte vara några problem även under mörka vinterdagar. Det enda viktiga att veta är att kameran behöver en aktiv WiFi-anslutning för att fungera, varför du inte kan stänga av WiFi över natten. Några mindre brister man måste acceptera med en så bra kamera är avsaknaden av en RTSP-adress, ingen USB C och tyvärr kan kameran inte spåra personer om de upptäcks. Kanske läggs något till via en appuppdatering. Kort sagt en kamera som rekommenderas
Do what it's supposed to do, good solar-powered surveillance camera Do what it's supposed to do, good solar-powered surveillance camera Do what it's supposed to do, good solar-powered surveillance camera Do what it's supposed to do, good solar-powered surveillance camera Do what it's supposed to do, good solar-powered surveillance camera Do what it's supposed to do, good solar-powered surveillance camera
01/02/2023