Solar Security Camera Utomhus TRåDLös med Color Night Vision, 1080P PTZ CCTV Kamera WiFi öVervakning Kamera Hem Säkerhet PIR Rörelsedetektering

Artikelnummer: GW50.0039

• 1027
Alla betyg 4.9   178
4
Completely wire free, perfect for DIY
Solpanelerna är gjorda av den senaste typen av paneler, effektivare än glas- och kristalltypen och fungerar bättre i brittiskt väder. Hittills under sommaren håller det kameran igång, min andra laddningsbara trådlösa kamera behövde laddas upp var 3-4 vecka istället. För platser där det inte finns någon ström, t.ex. yttervägg eller mitt i trädgården är den här kameran idealisk, du behöver inte' du behöver inte ha en fot lång borr och tung borr för att göra hål i din yttervägg, du behöver inte dra kabel från husets insida till utsidan etc. Jag rekommenderar starkt att du monterar kameran under en kväll eller i skuggade områden bort från direkt regn av 2 anledningar. 1. ingenting är helt vattentätt, denna har gummigenomföring för att förhindra att vatten kommer in i USB-porten och SD-kortplatsen vilket inte är 100% effektivt. 2. när det regnar och vattendroppar byggs upp framför linsen kommer det att göra dina bilder oanvändbara. Telefonappen är enkel att använda, du kan komma åt kameran var som helst i världen så länge som både din telefon och kamera har tillgång till internet . Jag föredrar att ha video lagrad lokalt så ett SD-kort är ett måste (ingår ej). Jag tycker att rörelsedetekteringen är lite träffad, mänsklig detektering fungerar 7/10 gånger men jag får falsk aktivering när det är direkt solljus på kameralinsen. Jag måste flytta den till ett skuggat område för att dra bästa möjliga nytta av kameran, panorering och lutning är användbar eftersom det gör att den kan täcka fler områden när det behövs. Videokvaliteten är i nivå med andra liknande pris CCTV på marknaden, ser briljant ut på telefonen men när den laddades ner och tittade på PC tappade den all kvalitet och tappade mycket kvalitet.
Completely wire free, perfect for DIY Completely wire free, perfect for DIY Completely wire free, perfect for DIY Completely wire free, perfect for DIY Completely wire free, perfect for DIY
07/01/2022