5
Exceeded my Expectations
Efter att ha packat upp alla föremål blev jag positivt överraskad av kvaliteten på den här kameran, mycket väl förpackad var den också. Snabbstartsguiden var lätt att navigera och hela processen tog 5 minuter, jag märkte först när jag försökte koppla ihop kameran med min Wifi, att den bara fungerar med 2,4Ghz och mitt var ett 5G-nätverk, men jag kunde också enkelt hoppa ner till 2,4Ghz på mitt system. Detta kommer inte med ett micro SD-kort och det maximala det accepterar är 128G. Kortet kan bara sättas in på ett sätt och jag kan se att folk har svårt med det då det inte finns någon bild i snabbstartsguiden att visa dig. Appen du laddar ner är i princip din kontroller, jag älskar PTZ-läget, den ger dig möjligheten att flytta runt kameran på din telefonapp, och även rörelsedetekteringsfunktionen kan ställas in för de dagar du inte är hemma vilket fungerar perfekt för min situation. Bildkvaliteten imponerade på mig och rörelsen i liveläget var supersmidig. Solpanelen har en anständig kabellängd fäst som gjorde att jag kunde placera den i söderläge med mig som bor på norra halvklotet, och kameran rekommenderas att inte möta direkt solljus vilket passade min placering perfekt. Jag skulle starkt råda dig att placera din kamera utan att fixa på plats, du kan sedan gå inomhus och se styrkan på wifi, min indikerades till 80% vilket var mycket bra. Sammantaget tycks den här kameran alla rutorna för mig, den har så många funktioner som kommer att användas vid ett senare tillfälle, för priset är denna säkerhetskamera mycket konkurrenskraftig med andra märken och jag skulle inte tveka att rekommendera den.
Exceeded my Expectations Exceeded my Expectations Exceeded my Expectations
09/11/2022