63,8''/162 cm Stabilt Resestativ i Aluminium, Kompakt Stativ för Kamerafotografering med 360° Kulhuvud och Utlösningsplatta för DSLR Kamera MAX Belastning 10KG B234A1-28(TM2324)

Artikelnummer: KF09.007

• 899
Alla betyg 4.8   651
5
Professional quality!
Oväntad kvalitet...för det pris som detta stativ var märkt för förväntade jag mig en grundläggande utrustning som skulle vara tillräckligt bra för min användning, men möttes av en ganska stor överraskning. Byggkvaliteten på detta är oöverträffad och även lådan känns som att du har en kvalitetsprodukt i handen. Den kommer med sin egen bekväma väska som har ett grundläggande handtag och en extra axelrem gömd inuti. Stativet i sig...skruvfästet passar både min dslr-kamera och fästet för Gopro och har en snabbkoppling så du kan ta kameran i handen utan att snurra den runt på skruven för att få av den för smart kontinuerlig filmning. Eftersom min gopro blir mest använd har jag bifogat bilder som visar detta anslutet. Den är enkel att använda, fästet har ett vattenpass för att fungera med kuljusteringen för att få dina bilder helt raka eller i vilken vinkel du än letar efter. Huvudstammen kan vändas så att kameran monteras "upp och ner" lägre ner och mellan benen på stativet. Själva benen...fasta...vad mer kan jag säga, byggkvaliteten här känns fortfarande utmärkt med tre olika vinklar och är lätta att justera. Ett av benen har ett bekvämt grepp för att flytta på stativet medan kameran är monterad vilket är en trevlig funktion och liksom de varierande vinklarna har flera olika höjder. För att ändra höjden har benen klämlås snarare än vridlåsen som jag föredrar och fungerar bra utan att ge eller bekymra sig om att de glider. Den är lätt för storleken på stativet och viks tillräckligt liten för att användas i den praktiska väskan eller för att fästas på sidan av din kameraväska, vilket som är mest praktiskt. Det fungerar bra och är en solid konstruktion och skulle vara tillräckligt bra för amatörer och proffs utan att oroa sig för dess hållbarhet, enligt min mening är den byggd för ändamålet och byggd för att hålla och min recension gör det fortfarande inte tillräckligt rättvisa.
Professional quality! Professional quality! Professional quality! Professional quality! Professional quality! Professional quality! Professional quality! Professional quality! Professional quality! Professional quality! Professional quality! Professional quality! Professional quality! Professional quality! Professional quality! Professional quality!
12/05/2023