63,8''/162 cm Stabilt Resestativ i Aluminium, Kompakt Stativ för Kamerafotografering med 360° Kulhuvud och Utlösningsplatta för DSLR Kamera MAX Belastning 10KG B234A1-28(TM2324)

Artikelnummer: KF09.007

• 899
Alla betyg 4.8   651
5
Perfekt!!! Får mitt gamla stativ att se ut som en stenåldersrelik!
Den här saken är grylig - allt som det beskrevs. Robust och välbyggd - men jag gillar särskilt det svängbara huvudet (som på min Gorilla Pod SLR); detta gör att du kan få de udda vinklarna. Den har till och med en inbyggd balans. Justering av höjden är helt enkelt - lossa bara mittmuttern och dra manuellt. Med mitt sista stativ var du tvungen att vrida ett handtag. Den är så lätt och kompakt. Samtidigt drar det inte uppmärksamheten till sig själv. Jag har den stående bredvid mitt TV-stativ nu, och jag märker det bara om jag gör ett medvetet försök att söka efter det. Mitt sista stativ var iögonfallande - troligen för att benen var bredare. Jag vägde om jag skulle köpa ett annat objektiv. Anledningen föreslog dock att ett bättre köp skulle vara att få ett robustare, mer användbart stativ. Jag är så glad att jag gjorde - för min andra är bokstavligen på den - vänta på den sista benen. Huvudet är inte särskilt robust, och jag litar inte på det med min Canon T4i-än mindre med en 70-300 zoom eller teleskop jag ibland använder. Jag har bara använt den på en snabb utflykt för att gå ut och skjuta min bil (polerade bara hjulen.) En liten Photoshop på spel. Jag ser fram emot att använda min kamera en hel del mer nu. ”Mojo's”... tillbaka! :)
Perfekt!!! Får mitt gamla stativ att se ut som en stenåldersrelik! Perfekt!!! Får mitt gamla stativ att se ut som en stenåldersrelik!
16/09/2023