2 miljoner HD trådlöst WiFi-endoskop med 8 justerbara LED-lampor, stöd för foto- och videoinspelning, för Android- och iOS-smarttelefoner, Windows-surfplattor

Artikelnummer: GW45.0006

• 339
Alla betyg 4.9   33
5
Works very well.
Jag köpte endoskopet för att leta efter balkar i ett gammalt hus med undertak. Den behärskade denna uppgift utmärkt. Jag kunde lokalisera en balk och gjorde sedan ett hål i taket, där jag tydligt kunde se undersidan av balken med hjälp av ett endoskop. Jag undersökte även rör, som ni kan se på mina bilder och i videon. Bildkvaliteten och ljusstyrkan på de främre lysdioderna är ganska bra. Synfältet kunde enligt mig vara lite större, dvs visa mer på sidorna. Men det räcker för mina behov. Den tillhörande appen gick snabbt att hitta och installera. Bilder och filmer kan tas direkt i appen och sparas i 2 mappar på mobilen. Dessa grundläggande funktioner i appen är på engelska eller beskrivs med symboler. Endoskopet sätter upp ett WiFi-nätverk som du måste ansluta din smartphone till för att sedan se livebilden i appen. Detta fungerar snabbt och stabilt. Utförandet av enheten och tillbehören är mycket bra och det kommer med flerspråkiga instruktioner, inklusive på tyska. I förpackningen hittar du även ett praktiskt magnethuvud för kameran med avböjande spegel, för att till exempel hämta en tappad skruv eller liknande. Kameran fungerar även under vatten och kabeln är böjbar men håller sig i önskad form. (Halvsmidig). Sammantaget är jag mycket nöjd med endoskopet och appliceringen är enkel och effektiv. som du måste ansluta din smartphone till för att sedan se livebilden i appen. Detta fungerar snabbt och stabilt. Utförandet av enheten och tillbehören är mycket bra och det kommer med flerspråkiga instruktioner, inklusive på tyska. I förpackningen hittar du även ett praktiskt magnethuvud för kameran med avböjande spegel, för att till exempel hämta en tappad skruv eller liknande. Kameran fungerar även under vatten och kabeln är böjbar men håller sig i önskad form. (Halvsmidig). Sammantaget är jag mycket nöjd med endoskopet och appliceringen är enkel och effektiv. som du måste ansluta din smartphone till för att sedan se livebilden i appen. Detta fungerar snabbt och stabilt. Utförandet av enheten och tillbehören är mycket bra och det kommer med flerspråkiga instruktioner, inklusive på tyska. I förpackningen hittar du även ett praktiskt magnethuvud för kameran med avböjande spegel, för att till exempel hämta en tappad skruv eller liknande. Kameran fungerar även under vatten och kabeln är böjbar men håller sig i önskad form. (Halvsmidig). Sammantaget är jag mycket nöjd med endoskopet och appliceringen är enkel och effektiv. I förpackningen hittar du även ett praktiskt magnethuvud för kameran med avböjande spegel, för att till exempel hämta en tappad skruv eller liknande. Kameran fungerar även under vatten och kabeln är böjbar men håller sig i önskad form. (Halvsmidig). Allt som allt, Jag är mycket nöjd med endoskopet och appliceringen är enkel och effektiv. I förpackningen hittar du även ett praktiskt magnethuvud för kameran med avböjande spegel, för att till exempel hämta en tappad skruv eller liknande. Kameran fungerar även under vatten och kabeln är böjbar men håller sig i önskad form. (Halvsmidig). Sammantaget är jag mycket nöjd med endoskopet och appliceringen är enkel och effektiv.
Works very well. Works very well. Works very well.
29/07/2023