• 1002
Alla betyg 4.9   669
5
Jag gillar det här stativet; det gör vad jag behöver för min Canon R50. Det är lätt att fälla ihop och bära, väldigt robust och välutrustat. Jag är nöjd med det, särskilt för priset.
Stabilt stativ, välbyggt Stabilt stativ, välbyggt Stabilt stativ, välbyggt
19/11/2025
5
Utmärkt produkt, lätt att använda och funktionell även i speciella situationer.
Stativets funktionalitet.
18/11/2025
5
Jag hade möjligheten att testa denna K&F-väska och se flexibiliteten i användningen av detta sidoåtkomstkoncept. Denna mycket eleganta kameraväska har en snygg finish och kommer med löstagbara skiljeväggar som kräver noggrant övervägande av de behov som vi kommer att ha beroende på vilken utrustning som ska tas. Om vi ​​regelbundet ändrar vilken typ av utrustning vi ska ta med kommer uppdelningen att bli mer komplex. Två långa skiljeväggar är sydda och endast vikbara Personligen försökte jag placera mellanväggarna så bra som möjligt för att under detta test bära en 24x36 kamera med grepp och 24-105 objektiv, ett 70-200/2,8 objektiv, en vidvinkelzoom, en. cobra-blixt, en extra reflexkropp, en brännviddsförlängare, två batterier, minneskort, ett ND-filter och en 15" dator. Jag lade till en vattenflaska i sidonätet som även kan användas till ett litet stativ. Det hela passar bra i väskan utan problem, den är väldigt rymlig, men det finns inte plats för några fler tillbehör, de mini-integrerade fickorna är väldigt små Jag skulle ha velat lägga till några fler element som andra filter, en power bank, anteckningsbok och pennor, till och med en vattentät skyddsväska Här blir det lite komplicerat eftersom det saknas några stora och smidiga fickor för dessa små tillbehör, till exempel på den stora utsidan som i slutändan är helt platt (säkert bra för stilen och logotypen, men mindre för funktionaliteten). För sido- och bottenåtkomst fungerar den mycket bra och låter dig undvika att öppna hela väskan när förhållandena inte är optimala eller att väskan inte enkelt kan placeras på marken. Genomtänkt och de små fickorna som accepteras är klokt placerade på dessa öppningsbara flikar. Sammantaget en trevlig och välbehandlad väska, smart på vissa punkter, men saknar lite extra förvaringsutrymmen (de som tyvärr förstör estetiken lite! ! ) Jag rekommenderar.
Mycket vacker, välgjord fotoväska men saknar små tillbehörsförvaringsutrymmen. Mycket vacker, välgjord fotoväska men saknar små tillbehörsförvaringsutrymmen. Mycket vacker, välgjord fotoväska men saknar små tillbehörsförvaringsutrymmen. Mycket vacker, välgjord fotoväska men saknar små tillbehörsförvaringsutrymmen. Mycket vacker, välgjord fotoväska men saknar små tillbehörsförvaringsutrymmen. Mycket vacker, välgjord fotoväska men saknar små tillbehörsförvaringsutrymmen. Mycket vacker, välgjord fotoväska men saknar små tillbehörsförvaringsutrymmen. Mycket vacker, välgjord fotoväska men saknar små tillbehörsförvaringsutrymmen.
17/11/2025
5
Passar perfekt all min filmutrustning (1 kamerahus, 2 objektiv, filter, LED-kub, blixtsko-mikrofon, rengöringsmedel och litet stativ). Den sitter bekvämt på axlarna och är bekväm att bära när jag filmar utomhus.
17/11/2025
5
90% AV ALLA MINA FOTOVÄSKAR SOM DU ÖPPNA FRÅN BAKSIDEN INNEHÅLLER 2 KAMERAR OCH 3 LINSER.DEN HÄR ÖPPAS FRAMFRAM OCH DEN ÄR BARA OLIKA.DETTA ÄR EN ENORM VÄSKA, MYCKET VÄL KONSTRUERAD.JAG HAR ÄGT FLERA KF STÄV OCH FILTER.
14/11/2025
5
Det här är en vacker ryggsäck som enkelt rymmer min Sony Alpha 65 och alla mina objektiv. Det finns massor av fickor och fack för alla mina tillbehör, kort, dammborste etc. Dessutom finns det plats för nödvändigheter som en vattenflaska. Regnskyddet är en fin detalj. Vadderade kardborrepaneler gör att du kan dela upp utrymmet hur du vill. Om du faktiskt tar bort alla avdelare är det en hyfsad ryggsäck för nästan vad som helst. Laptopfacket kan också vara användbart. Den enda nackdelen, enligt min mening, är att K&F-logotypen är ganska stor, vilket visar den till alla. Du kanske har lite väldigt fin kamerautrustning där. Jag gillar den bättre än min axelväska för kamera!
14/11/2025
5
Hatte ein Stativ, bei dem die Beinschlösser kaputt waren, also brauchte ich einen Ersatz. Ich habe es ausprobiert und es war beeindruckend. Die maximale Traglast beträgt 20 Pfund, sodass Sie keine größeren Geräte darauf stellen müssen, aber es funktioniert mit meiner 35-mm-Kamera und Objektiven, dem Camcorder oder hat sogar einen Aufsatz für Kameras, die problemlos auf mein ziemlich großes Telefon passen. Insgesamt sind die Hauptvorteile, wie leicht das Ding ist, ohne billig und dünn zu sein, und wie klein es werden kann. Es ist einfach zu packen und mitzunehmen, falls Sie es wollen. Wird auch mit einer schönen Tragetasche geliefert.
13/11/2025
5
Sehr schönes, kompaktes, leichtes Stativ zu einem ausgezeichneten Preis.

Ich wollte ein tragbares Stativ für Spaziergänge, das auch mit meinem Kamera-Tragclip (Peak Design Capture) funktioniert. Dies wurde in den technischen Details nicht angegeben und die K&F-Website ist etwas vage. Ich hätte mir keine Sorgen machen müssen. Der andere Clip sitzt ziemlich eng, obwohl er etwas größer ist (~ 1 mm).

Das Gewicht in der Tasche liegt etwas unter 1,2 kg. Die Tasche ist 40 cm lang.
12/11/2025
5
Dies ist die moderne Version des Stativs, die auch mit einer Klammer für Telefone geliefert wird. Die Klammer passt perfekt auf mein iPhone15 Pro und kann auch ein größeres Telefon aufnehmen, da sich die Klammer bis zu einer sehr weiten Öffnung ausdehnen lässt (natürlich nicht auf die iPad-Größe). Es gibt eine Nivellierungsanzeige, die es bei billigen Stativen normalerweise nicht gibt. Die Knöpfe für verschiedene Winkel und Positionen funktionieren alle einwandfrei. Ich habe den Knopf, der die „Drehung“ des Kopfes stoppt, nicht gefunden, aber ich kann damit leben, keinen zu haben. Die Verlängerung der Beine und des Mittelstücks kann bis zu einer sehr langen/hohen Position ausgezogen werden. Damit bin ich zufrieden. Das einzige, was ich beanstanden würde, sind die Trockenpackungen. Eine der beiden ist kaputt gegangen und ich mache mir Sorgen, dass Kinder diese kleinen Gelbällchen verschlucken könnten, die zu Vergiftungen führen können. Aber das könnte nur ein Vorfall sein, bei dem billige Trockenmittelverpackungen in der Tüte verwendet wurden.
11/11/2025
5
Ich liebe dieses Stativ. Es ist leicht, robust und bietet alle wichtigen Funktionen, die Sie von einem Stativ erwarten, und das zu einem günstigen Preis. Meine einzige Beschwerde ist, dass sich die Beine etwas billig anfühlen, wenn man die Klemmen benutzt und verlängert, aber für den niedrigen Preis kann ich mich wirklich nicht beschweren. Es fühlt sich nicht an, als würde es bald kaputt gehen, aber es fühlt sich einfach nicht hochwertig an wie ein High-End-Produkt.

Die Halterung für die Kamera ist die gleiche wie bei vielen anderen Zubehörteilen, was bedeutet, dass ich dieselbe Montageplatte an meiner Kamera verwenden kann, die ich für andere Mini-Stative und Einbeinstative verwende, und mit diesem Stativ funktioniert sie einwandfrei. Die Beine sind mit 3 Verlängerungen und mehreren Winkeln, aus denen Sie für jedes Bein wählen können, jede Menge Einstellmöglichkeiten bieten. Dies ist sehr praktisch, wenn Sie möchten, dass die Kamera tief am Boden montiert wird, da Sie die Beine so abstellen können, dass sie sehr flach sind. Es ist auch praktisch, wenn Sie sich auf sehr unebenem Boden befinden, da Sie die Längen und Winkel der Beine so einstellen können, wie Sie es benötigen.

Insgesamt ist dieses Stativ fantastisch, besonders für den Preis. Ich kann es jedem nur empfehlen, besonders denen, die neu in der Fotografie sind. Dieses Stativ bietet viele nützliche Funktionen zu einem sehr günstigen Preis!
10/11/2025