32 mm kamerhalsrem med snabbkoppling för fotografer, justerbar kameraxelrem, kompatibel med Nikon, Canon, Sony, Olympus DSLR-kamera - rem Urban Wander 01 (blått)
Artikelnummer: KF13.066V13
Lätt och robust. Allt du behöver för att resa med din kamera och utrustning!
24/04/2026
Det här är en utmärkt ryggsäck för att hålla en systemkamera. Den rymmer kamera med objektiv och fyra extra objektiv. Den har ett bakfack som rymmer laptop och iPad. Jag använder den för att ta med min utrustning till brottning och terränglöpningstävlingar.
20/04/2026
Sammantaget är det ingen dålig produkt. På mina tidigare resor tröttnade jag på att bära en enorm ryggsäck när jag bara ville ta med kameran och lite saker. I den meningen stämmer det. Jag använder den med en Canon r6 med 18-70mm objektiv, den får plats i huvudfickan men utan mycket plats för något annat. Den har fickor där du kan bära en plånbok, batterier eller ett litet tillbehör på max 10 x 15 cm och ca 3 cm tjockt. I allmänhet är det att förvänta sig om du är säker på att du går till ett minimum, det är bra. Det jag saknar är att remmen som går upp till axeln borde ha varit vadderad, för det gör den obekväm. Som tur är är det enkelt och billigt att skaffa en. BYT EFTER LÅNGVARIG ANVÄNDNING: Väskan fyller perfekt sin funktion att bära kameran utan att behöva bära extra utrymme eller vikt. Det enda att kritisera det är användningen av detta syntetiska material som ser ut som läder, vackert men efter 2 år kommer det att lossna och se hemskt ut. De borde oroa sig för dess hållbarhet.
15/04/2026
Väldigt nöjd när jag fick min leverans. Varan var välpackad. Varan var exakt som beskriven. Jag älskar att den är vadderad för att skydda min kamera och laptop. Den gjorde inte ont i axlarna hela tiden jag bar den under min senaste resa. Sammantaget är jag väldigt nöjd med det här köpet.
14/04/2026
Den är perfekt för fotovandringar. Erbjuder gott om plats för utrustningen samt eventuellt andra saker som drönare, ombytessaker eller annat. Det finns inget att klaga på när det gäller kvaliteten och jag är övertygad om att den kommer att klara en eller annan hård användning såväl som regn. Jag ser fram emot de första turerna ;)
14/04/2026
Jag köpte 12L-versionen och jag måste säga att efter första användningen är jag nöjd med den. Det finns tillräckligt med utrymme för min Canon R6 med 24-70 ansluten, plus min 14-35 och 70-200 i separata fack. Genom att ta bort avdelare kan jag enkelt montera R6 Plus fäst 100-500 på längden. Jag gick ut med den, men eftersom min kamera alltid låg runt halsen kan jag ännu inte säga hur bekväm den laddade väskan är på länge.
12/04/2026
Kameraryggsäcken är precis vad jag letade efter. När jag är på väg till fotograferingsplatser gillar jag att ha allt med mig. I ryggsäcken har jag nu en Maviv Pro med 4 batterier och alla tillbehör, en Maviv Mini med 3 batterier och alla tillbehör, en LUMIX fz 1000 2 med alla tillbehör, diverse laddare och kablar samt en 17-tums bärbar dator.
08/04/2026
Varumärket är en garanti och kan inte förnekas. Väskan är väldigt välgjord och väldigt vacker. Bra dragkedjor och ett material som verkar lagom, rejält och förmodligen lite vattentätt. Utvärdera storleken eftersom den är liten. I min finns en R6 med R28, en R16 och en R50, i sidfickorna, batterier och små tillbehör. Kanske är axelremmen inte perfekt. Bra valuta för pengarna för liten utrustning, rekommenderas absolut.
06/04/2026
Jag letade efter en liten hölsterväska till min DLSR så att jag inte skulle behöva ta min stora ryggsäck när jag ville gå ut och fota. Eftersom jag har flera linser och andra bitar slutar jag vanligtvis med att ta min ryggsäck även på korta resor. Det är här detta fodral i hölsterstil är idealiskt. Den här väskan såg ut som att den också skulle ta min kamera med batterigreppet påsatt, så när jag provade den för första gången var jag glad att den passade. Andra väskor som jag hade sett såg för små ut. Väskan är ganska tillmötesgående så jag hade inga problem med att passa in dem. Jag var tvungen att ta bort inlägget för att uppnå detta, men detta är en liten uppoffring att göra. Insatsen är användbar om du tar loss objektivet från kameran eftersom det fungerar som en skyddande barriär mellan kroppen och objektivet. jag' har använt sidofickorna för att förvara en filterhållare och filter eftersom de har precis rätt storlek. Den blixtlåsbara innerfickan är bra för minneskort och mindre föremål som kablar och kortläsare och eftersom den är inuti är den skyddad. En annan funktion i denna väska är regnskyddet. Jag har ännu inte använt det, men det var något jag ville försäkra mig om att det hade. Insidan av väskan är väl vadderad och skyddar innehållet bra. Jag var olycklig att fälla väskan från soffan på ett hårt golv men det var ingen skada på kameran eller objektivet. Jag tyckte att axelremmen var väldigt bekväm eftersom den är tillräckligt lång för att hänga på din axel och korsa den över bröstet för att sprida vikten. Sammantaget är den här väskan bra om du bara vill ta ut din kropp och en lins för en promenad utan att släpa med dig en tung väska. Den blixtlåsbara innerfickan är bra för minneskort och mindre föremål som kablar och kortläsare och eftersom den är inuti är den skyddad. En annan funktion i denna väska är regnskyddet. Jag har ännu inte använt det, men det var något jag ville försäkra mig om att det hade. Insidan av väskan är väl vadderad och skyddar innehållet bra. Jag var olycklig att fälla väskan från soffan på ett hårt golv men det var ingen skada på kameran eller objektivet. Jag tyckte att axelremmen var väldigt bekväm eftersom den är tillräckligt lång för att hänga på din axel och korsa den över bröstet för att sprida vikten. Sammantaget är den här väskan bra om du bara vill ta ut din kropp och en lins för en promenad utan att släpa med dig en tung väska. Den blixtlåsbara innerfickan är bra för minneskort och mindre föremål som kablar och kortläsare och eftersom den är inuti är den skyddad. En annan funktion i denna väska är regnskyddet. Jag har ännu inte använt det, men det var något jag ville försäkra mig om att det hade. Insidan av väskan är väl vadderad och skyddar innehållet bra. Jag var olycklig att fälla väskan från soffan på ett hårt golv men det var ingen skada på kameran eller objektivet. Jag tyckte att axelremmen var väldigt bekväm eftersom den är tillräckligt lång för att hänga på din axel och korsa den över bröstet för att sprida vikten. Sammantaget är den här väskan bra om du bara vill ta ut din kropp och en lins för en promenad utan att släpa med dig en tung väska. En annan egenskap hos denna väska är regnskyddet. Jag har ännu inte använt det, men det var något jag ville försäkra mig om att det hade. Insidan av väskan är väl vadderad och skyddar innehållet bra. Jag var olycklig att fälla väskan från soffan på ett hårt golv men det var ingen skada på kameran eller objektivet. Jag tyckte att axelremmen var väldigt bekväm eftersom den är tillräckligt lång för att hänga på din axel och korsa den över bröstet för att sprida vikten. Sammantaget är den här väskan bra om du bara vill ta ut din kropp och en lins för en promenad utan att släpa med dig en tung väska. En annan egenskap hos denna väska är regnskyddet. Jag har ännu inte använt det, men det var något jag ville försäkra mig om att det hade. Insidan av väskan är väl vadderad och skyddar innehållet bra. Jag var olycklig att fälla väskan från soffan på ett hårt golv men det var ingen skada på kameran eller objektivet. Jag tyckte att axelremmen var väldigt bekväm eftersom den är tillräckligt lång för att hänga på din axel och korsa den över bröstet för att sprida vikten. Sammantaget är den här väskan bra om du bara vill ta ut din kropp och en lins för en promenad utan att släpa med dig en tung väska. t några skador på kameran eller objektivet. Jag tyckte att axelremmen var väldigt bekväm eftersom den är tillräckligt lång för att hänga på din axel och korsa den över bröstet för att sprida vikten. Sammantaget är den här väskan bra om du bara vill ta ut din kropp och en lins för en promenad utan att släpa med dig en tung väska. t några skador på kameran eller objektivet. Jag tyckte att axelremmen var väldigt bekväm eftersom den är tillräckligt lång för att hänga på din axel och korsa den över bröstet för att sprida vikten. Sammantaget är den här väskan bra om du bara vill ta ut din kropp och en lins för en promenad utan att släpa med dig en tung väska.
03/04/2026



