KentFaith


OM KENTFAITH

- Första valet för foto- och videoprodukter







Syn

1. Skapa kunder, inte försäljning,

2. Kunden är första prioritet; ständigt förbättra kundnöjdheten och kundvärdet.

3. Fokusera för att förstå vem som är vår kund, hur är vår kundprofil, vilka produkter våra kunder letar efter, då tillhandahåller vi lösningar snarare än säljer produkter.  

Uppdrag

Kundcentrerad, KentFaith är engagerad i att lösa kundernas behov och att överträffa förväntningarna längs vägen är hur man tillhandahåller lämpliga produkter och främjar goda relationer med foto- och videokunder.

1. Ge skräddarsydda produktrekommendationer för att säkerställa att kunderna väljer rätt produkter istället för de dyraste;

2. Tillhandahålla långsiktigt värde till användare med vänliknande teknisk support;

3. Ge de mest opartiska och professionella produkt- och tjänsterrådgivningen för att säkerställa att användarna är nöjda med varje köp.


Kärnvärderingar

Vårt åtagande är att skapa kunder, inte försäljning. Under de senaste decennierna har vi fokuserat på att lyssna på våra kunders behov för att leverera bäst matchande produkter, inte de dyraste. Vi vill att våra kunder ska känna att de har en pålitlig vän i branschen för ärliga råd och raka samtal.

Vårt varumärke KentFaith lovar artighet, kunskap, sortiment och värde. KentFaiths engagemang för service, expertis och kundnöjdhet underbyggs av konkurrenskraftiga priser och det största utbudet av foto- och videoprodukter.


Bakgrund 

KentFaith är K&F:s affiliate försäljnings- och marknadsföringsplattform. För att ge en bättre produktservice till foto- och videokunder byggde K&F ett nytt varumärke vid namn KentFaith för att säkerställa ett större produktutbud för att möta kundernas behov.
 
KentFaiths foto- och videoprodukter är gjorda för att ge den bästa användarupplevelsen för konsumenterna. KentFaiths ingenjörer arbetar nära användarna för att lära sig vilka förändringar av produkter som fungerar och vad som inte gör det. Så vi kan få det hela att fungera bättre. Varje innovation vi gör drivs av en önskan att öka prestanda, användarvänlighet eller produktivitet. Vi ändrar en produkt eftersom förändringen gör en bättre upplevelse för användarna, inte bara för förändringens skull. Vi har lagt ner enorma ansträngningar på marknadsundersökningar, produktsimulering, produktkvalitetsinspektion, strikt testning av användarupplevelser. Alla dessa ansträngningar är dedikerade till att ge en bättre användarupplevelse för att överträffa användarens behov.


Engagerad i att möta kundernas behov.

Har du någonsin varit i en butik och inte hittat det du letade efter? Detta händer hela tiden och det är väldigt vanligt för foto- och ljudkunder också eftersom vi har tusentals produkter inom detta område. KentFaith har åtagit sig att förbättra konsumentupplevelsen, tillhandahålla de mest lämpliga produkterna till konsumenterna, snarare än att bara sälja produkter till konsumenterna.