WiFi Security Dual Camera 4K UHD Ultra Low Power Linkage Built-in Solar Panel Waterproof Weatherproof Two-Way Talk Optical Zoom with App, SD Card & Cloud Storage

Artikelnummer: KF50.0036

• 3387
Alla betyg 5   8
5
Great security camera :)
Jag beställde dem för entrén till huset! Denna säkerhetskamera har färg- och infrarött mörkerseende och 2 IR-lysdioder. När kamerans strålkastare är på och kameran upptäcker en person kommer kameran att visa ett tydligt mörkerseende. Om en tjuv upptäcks på natten skickar kameran omedelbart ett meddelande via appen "K&F Cam", samtidigt som den avger ett larm med ljud och starkt ljus. Avskräcka tjuvar och skydda egendom! PIR-detekteringsräckvidden för den trådlösa säkerhetskameran är cirka 10 meter, och den idealiska installationshöjden är 2,5-3 meter från marken. Den nyligen uppgraderade 1/2,8" CMOS 2K 3MP FHD-sensorn och det ultratydliga 4 mm-objektivet erbjuder en visuell upplevelse med högre upplösning. Du kan fjärrstyra ptz-säkerhetskameran via appen för att panorera 355° horisontellt, 120° vertikalt och 4X digital zoom för att fånga varje hörn av huset. Med bara en ptz-säkerhetskamera kan du övervaka hela trädgården eller butiken :)... Kameran använder en uppgraderad 4dBi dubbel WiFi-antenn. Den erbjuder mer stabil anslutning och bredare täckning. Du kan installera kameran var som helst i huset. Stöder endast 2,4 GHz WiFi, inte stöd för 5 GHz WiFi. Säkerhetskameran inkluderar ett permanent utomhusmonteringssats som kan installeras var som helst på bara 3 minuter utan att dra ledningar eller borra onödiga hål. Den är utrustad med en avancerad PIR-rörelsesensor, 1-10 känslighetsnivåer kan justeras. Den kan noggrant upptäcka mänskliga rörelser och skicka meddelanden i tid. Omedelbara push-meddelanden, e-postvarningar möjliggör snabbare åtgärder i en nödsituation. Stäng av rörelsedetekteringsknappen om du inte vill upptäcka bilar eller djur! Lokal lagring på ett micro SD-kort (upp till 128 GB) stöds (men ingår inte). Formatet som stöds är FAT32, läs/skrivhastighetsklass 10 eller högre. Den krypterade molntjänsten möjliggör säker lagring av rörelseutlösta inspelningar. WiFi-övervakningskameran erbjuder 7 dagars gratis molnlagringstjänst! Fler mörkerseendelägen att välja mellan, t.ex. fullfärg, svart och vitt! Den trådlösa solcellskameran från k&f concept har integrerade 2 vita lysdioder och 2 infraröda lysdioder med mörkerseende upp till 8m för att se allt även i mörker. Slutsats: Jag är mycket nöjd med kameran och kan rekommendera den med gott samvete! Den krypterade molntjänsten möjliggör säker lagring av rörelseutlösta inspelningar. WiFi-övervakningskameran erbjuder 7 dagars gratis molnlagringstjänst! Fler mörkerseendelägen att välja mellan, t.ex. fullfärg, svart och vitt! Den trådlösa solcellskameran från k&f concept har integrerade 2 vita lysdioder och 2 infraröda lysdioder med mörkerseende upp till 8m för att se allt även i mörker. Slutsats: Jag är mycket nöjd med kameran och kan rekommendera den med gott samvete! Den krypterade molntjänsten möjliggör säker lagring av rörelseutlösta inspelningar. WiFi-övervakningskameran erbjuder 7 dagars gratis molnlagringstjänst! Fler mörkerseendelägen att välja mellan, t.ex. fullfärg, svart och vitt! Den trådlösa solcellskameran från k&f concept har integrerade 2 vita lysdioder och 2 infraröda lysdioder med mörkerseende upp till 8m för att se allt även i mörker. Slutsats: Jag är mycket nöjd med kameran och kan rekommendera den med gott samvete!
10/03/2023