4K spårkamera 48MP WiFi Bluetooth spelkamera 120° detekteringsvinkel Starlight nattseende med 0,2S trigger IP66 vattentät jaktkamera för djurlivsövervakning Fallande lövfärg

Artikelnummer: KF35.127

• 979
Alla betyg 4.9   20
5
Easy to use & set-up, great results
Hittills har vi använt den här kameran för att hålla ett öga på en hemlös katt som vi försöker hjälpa - detta har gjort det möjligt för oss att verifiera att hon får maten vi lämnar åt henne och att hon är okej. En sidovinst med detta är att vi nu också vet att vi har minst 2 igelkottar regelbundet på besök i vår framträdgård också. Hittills har vi bara använt kameran i 4 nätter i trädgården och resultatet har varit fantastiskt. Jag ser fram emot att se vad mer som besöker vår trädgård i framtiden, samt att gömma det i närliggande åkrar/skogar för att se vad mer som finns i området. Inställningsmenyn är självförklarande, även om min kom med något annorlunda standardinställningar än de som anges i manualen - så det är värt att kontrollera alla alternativ för att vara säker. Den' Kan lätt fästas på alla vertikala föremål med den medföljande remmen - jag använder för närvarande en träpåle i marken, men träd, stolpar etc kommer att fungera perfekt. Det enda verkliga problemet: det medföljande fästet kan vara bättre och jag har bestämt mig för att inte använda det. Jag har inte tillräckligt förtroende för att den ska kunna hålla kameran pålitligt utan att röra sig...på grund av det sätt som monteringsskivan fäster på "armen" kan säkringsmuttern potentiellt lossna inuti skivan - om det händer när du har skruvat fast monteringsskivan på något, du måste ta bort allt igen för att lösa problemet. Jag är väldigt nöjd med den - så mycket att jag överväger att köpa en andra. Det medföljande fästet kan vara bättre och jag har bestämt mig för att inte använda det. Jag har inte tillräckligt förtroende för att den ska kunna hålla kameran pålitligt utan att röra sig...på grund av det sätt som monteringsskivan fäster på "armen" kan säkringsmuttern potentiellt lossna inuti skivan - om det händer när du har skruvat fast monteringsskivan på något, du måste ta bort allt igen för att lösa problemet. Jag är väldigt nöjd med den - så mycket att jag överväger att köpa en andra. Det medföljande fästet kan vara bättre och jag har bestämt mig för att inte använda det. Jag har inte tillräckligt förtroende för att den ska kunna hålla kameran pålitligt utan att röra sig...på grund av det sätt som monteringsskivan fäster på "armen" kan säkringsmuttern potentiellt lossna inuti skivan - om det händer när du har skruvat fast monteringsskivan på något, du måste ta bort allt igen för att lösa problemet. Jag är väldigt nöjd med den - så mycket att jag överväger att köpa en andra. Säkringsmuttern kan eventuellt lossna inuti skivan - om det händer när du har skruvat fast monteringsskivan på något måste du ta bort allt igen för att lösa problemet. Jag är väldigt nöjd med den - så mycket att jag överväger att köpa en andra. Säkringsmuttern kan eventuellt lossna inuti skivan - om det händer när du har skruvat fast monteringsskivan på något måste du ta bort allt igen för att lösa problemet. Jag är väldigt nöjd med den - så mycket att jag överväger att köpa en andra.
30/11/2022