• 801
Alla betyg 4.8   418
5
Detta är nu den tredje kameran som har köpts. Anslut kameran till strömmen, anslut nätverkskabeln, ladda appen och allt fungerar inom 2 minuter. Ett 2 GB-kort är för närvarande installerat i kameran för testkörningen, detta skrivs alltid över och de senaste 3 dagarna sparas på det. Kameran drivs för närvarande endast med appen. Anslutningen har bara brutits en gång hittills och måste sökas igen. Hittills har systemet fungerat stabilt och kameran kan alltid nås via sitt eget W-LAN-nätverk. Via någon annans W-LAN endast om det är öppet. Beroende på anslutningskvaliteten kan det ta en stund för kameran att svara på mobiltelefonnätverket. Bilden är knivskarp och mörkerseendet är mycket bra. Rörelsedetektering kan ställas in.
Positivt överraskad Positivt överraskad Positivt överraskad
29/03/2023
5
Hittills bara bra. Enkel installation och bra bild Och appen som följer med fungerar också utmärkt. Larmfunktionen är jättebra och spelar även in under dagen och natten, så inget att klaga på
enkelt Hittills bara bra. Enkel installation och bra bild Och appen som följer med fungerar också utmärkt. Larmfunktionen är jättebra och spelar även in under dagen och natten, så inget att klaga på att installera, mycket bra bildkvalitet enkelt Hittills bara bra. Enkel installation och bra bild Och appen som följer med fungerar också utmärkt. Larmfunktionen är jättebra och spelar även in under dagen och natten, så inget att klaga på att installera, mycket bra bildkvalitet enkelt Hittills bara bra. Enkel installation och bra bild Och appen som följer med fungerar också utmärkt. Larmfunktionen är jättebra och spelar även in under dagen och natten, så inget att klaga på att installera, mycket bra bildkvalitet enkelt Hittills bara bra. Enkel installation och bra bild Och appen som följer med fungerar också utmärkt. Larmfunktionen är jättebra och spelar även in under dagen och natten, så inget att klaga på att installera, mycket bra bildkvalitet
27/03/2023
5
Kameran gör ett mycket bra intryck. Kvaliteten på bilderna och videorna är riktigt bra. Kameran har bara använts i några dagar, rörelser känns av mycket snabbt och batteriet har hållit länge hittills. Sammantaget är jag väldigt nöjd.
26/12/2022
5
Hittade äntligen en kamera som jag kan använda i trädgården utan att dra i en elledning. Kvaliteten på inspelningen är verkligen i HD och valfritt även i SD-format. Laddningen av solpanelerna sker utan problem. Ljudkvaliteten är mycket bra och du kan förstå allt. Materialkvaliteten är mycket stabil och bra. Jag kan bara rekommendera det till alla som är intresserade. Toppvaror. ;)
25/11/2022
5
Allt är bra, har precis beställt en andra.
24/11/2022
5
Kameran gör ett mycket robust intryck. Inspelningarna och bildkvaliteten är mycket övertygande. Rörelsedetekteringen fungerar perfekt. Night vision är mycket övertygande och behöver inga extra ljuskällor. Jag skulle definitivt köpa igen och rekommendera det till alla som letar efter ett övervakningssystem. Tack
22/11/2022
5
Kameran kommer väl förpackad i en kraftig kartong. Boxen är väldigt chic och du märker direkt att du håller något värdefullt i händerna. Kameran är mycket enkel att ansluta till ctronics-appen. Varje steg är väl förklarat i appen. Kameran är ansluten till WiFi, vilket gör att du kan komma åt kameran var som helst i världen. Tack vare solpanelen och batteriet (14400 mAh batteri) kan batteriet laddas automatiskt. Allt som allt en riktigt bra lösning utan att dra kablar, för priset en klar köprekommendation!
20/11/2022
5
Vi är mycket nöjda med kamerans funktion och funktion.
22/10/2022
5
Installerade den och provade i hallen, imorgon ska den monteras ute. Cam monterad utanför, videos är riktigt bra, kamera på låg upplösning och sol har sol under dagen, men jag måste skruva loss kameran varannan till var tredje dag och sätta i den Ladda lägenheten tills den är full
05/10/2022