Alla betyg 5   5
5
Beställning och leverans: Snabb och väl förpackad. Själva kameran är förpackad i en liten kartong med hög känselkvalitet. Utrustning och service: Utrustningen är komplett enligt beskrivning.
Bra produkt med bra pris/prestanda-förhållande. Bra produkt med bra pris/prestanda-förhållande. Bra produkt med bra pris/prestanda-förhållande. Bra produkt med bra pris/prestanda-förhållande.
06/09/2022
5
Vi köpte en viltkamera för första gången. Eftersom vi bor i utkanten av en skog ville vi se vad som "hängde" på natten, på dagarna stängde vi av dem. Vi följde bruksanvisningen exakt och ställde in alla förinställningar först. Det var väldigt enkelt – och väldigt snabbt, eftersom tyska redan är satt som språk. Vi tog några provbilder i lägenheten - allt var bra. Bilderna är bra och allt är tydligt och lätt att se. Kameran och alla inställningar är väldigt lätta att använda. Du kan ställa in vilken tid du vill att en inspelning ska ske, och vi ställer in den från 22:00 till 06:00 för att vi vill titta på natten - vi ser det under dagen i alla fall. Inställningstiden är flexibel/variabelt justerbar. Även justerbar video, foto eller till och med båda På skärmen - om du öppnar kameran - kunde vi redan titta på den i litet format - SD-kortet är insatt i PC:n, bilderna är förstås fina och stora och allt är väldigt lätt att se. Spelkameran fungerar felfritt, är lätt att använda och vi är spända på att se vad mer som kommer att hända med oss. Pris/prestanda-förhållandet är bra.
Good!! Good!! Good!! Good!!
05/09/2022
5
Inspelningskvalitet: De bästa resultaten uppnås med ett inspelningsavstånd på ca. 8-10 meter. Enligt min observation uppstår skillnader endast i applikationen eller inställningen av kamerorna (releases etc.) samt de inbyggda lysdioderna (här inget sken) och sensorerna . Detta är hjärtat i alla användbara Trail Cams.
Bra helhetspaket, bra bild och lite batterihunger Bra helhetspaket, bra bild och lite batterihunger Bra helhetspaket, bra bild och lite batterihunger
23/08/2022
5
Mycket intuitiv drift. Bra bilder och filmer (bildkvalitet)! Rörelsedetektering fungerar också bra och de infraröda inspelningarna är användbara. Batteriet räcker länge och den valfria strömanslutningen är verkligen perfekt för långtids- eller time-lapse-inspelningar. Kameran lämpar sig för många ändamål: hemövervakning, naturfotografering (djur, växter i time lapse ...) och mycket mer. Pris-prestanda-förhållandet är bra!
Bra kamera för hobbyobservatörer Bra kamera för hobbyobservatörer Bra kamera för hobbyobservatörer
22/08/2022
5