• 1119
Alla betyg 4.9   168
5
Jag har skjutit upp att köpa en gimble ganska länge eftersom det var ganska dyra. Men när jag kom över Hohem iSteady Mobile Plus Gimbal och såg priset var jag bara tvungen att skaffa den. Recensionerna var alla mycket positiva och nu kan jag förstå varför! Mycket robust, robust, bra vikt och lätt att använda. Jag har lekt med den sedan den kom och ser nu fram emot att komma ut i det fina vädret för att fotografera (om vi får bra väder!). Men en jättebra produkt. Varför fick jag inte en tidigare? Jag är glad att jag inte gjorde det för det skulle inte ha varit den här!
19/07/2022
5
Jag köpte den här produkten för att använda för mina videoinspelningar, och när jag insåg att den inte fungerar korrekt när jag utrustar iPhone med telefonfodralet av skyddsskäl. Jag tror att när du gör en produkt som denna för telefonändamål, bör du förvänta dig att konsumenter (som jag själv) skulle använda skydd för sina telefoner.
22/03/2022
5
Själva kardan är ganska bra för priset, plastkonstruktion överallt och inte för tung i handen. Det finns några ryckningar ibland men det är ganska ovanligt. Appen som de säger åt dig att ladda ner är skräp. Det låter dig starta/stoppa inspelning, zooma och ta bilder vilket är väldigt trevligt och praktiskt men det är begränsat till onlr 1080p30 vilket bara är dumt. Om din telefon har flera linser kommer appen inte att kunna använda dem. Skulle mycket hellre ha en trådbunden anslutningsmöjlighet för att styra telefonens kameraapp istället
19/03/2022
5
Har använt flera gånger nu och det har ännu inte gjort någon besviken. Lite av en inlärningskurva för att få den uppringd men definitivt ett bra komplement till mina filmtillbehör. Anständig batteritid. Kan vara snabbare svar på rörelser men när du väl vet att du kan anpassa din teknik därefter. Prisnivån är bra för vad du får. Du kan spendera mer för bättre material och snabbare svarstider men det här fungerar perfekt för mig och mina behov.
10/03/2022
5
Jag skulle köpa igen!!!
10/03/2022
5
Jag gillade den här produkten. Fantastiska videor och funktioner
08/03/2022
5
Vi använder det för att filma bilar och det fungerar fantastiskt kan inte säga något negativt. Mycket lätt att använda
06/03/2022
5
Hohem iSteady Mobile Plus är en fantastisk gimbal och kommer till ett fantastiskt pris. Gimbalen fungerar bra direkt ur förpackningen, men den verkliga kraften kommer när gimbalen används i samband med tillverkarens app. Med distinkta lägen kan du hålla kameran jämn och riktad mot ditt motiv i praktiskt taget alla scenarier. Det finns massor av funktioner inkluderade, och Hohem erbjuder handledningsvideor på YouTube som hjälper dig att få ut det mesta av din gimbal. Appen låter dig att kalibrera gimbalen med precision för att få den perfekta vinkeln. Förutom att ge en hög nivå av anpassning låter appen dig också aktivera ansiktsspårning så att kardanen automatiskt följer motivet när han/hon rör sig. Sammantaget rekommenderas iSteady Mobile Plus starkt!
06/03/2022
5
Mycket bra stabilisering för min iPhone! Jag kunde få fantastiska bilder vid första användningen!