• 451
Alla betyg 4.9   49
5
Fungerar enligt beskrivning. Bilden är bra, ljusstyrkan ok, lätt att använda och inga problem att ansluta. Vad min e-postadress behövs till har jag ännu inte avslöjat – men det stör mig inte heller.
20/07/2022
5
Jag jobbar ofta på mina och andra bilar och har länge önskat mig en endoskopkamera för att kunna titta in i dolda hörn (t.ex. för att inspektera turbon eller olika profiler inifrån). Jag såg detta en gång på en kompis med en enklare version av en sådan kamera och det är verkligen användbart. Så nu har jag en egen och jag älskar den. Det gör att jag kan titta närmare på saker som jag bara inte har kunnat titta på tidigare. Bildkvaliteten är bra, du kan se allt bra. Kameran här har tre enorma fördelar som verkligen gör skillnad i praktiken: 1. Kabeln är relativt styv vilket gör det möjligt att föra in kameran långt in i rör eller liknande.2. Det finns två kameror. En i spetsen av kabeln och en i toppen av kabeln, men som visar 90° åt sidan. Detta gör att du kan titta på detaljer från sidan mycket exakt.3. Du kan styra ljusstyrkan på lysdioderna längst upp. Om du tittar på något metalliskt till exempel, bör du sänka ljusstyrkan så att du inte får en överexponerad bild (min kompis enkla kamera kunde inte göra det och det kan göra skillnaden mellan att känna igen detaljerna bra eller mindre bra ). Anslutningen är enkel att ställa in och appen är också enkel att använda. Jag är riktigt nöjd med kameran och jag är glad att jag äntligen har fått en kikarsiktekamera. Du kan klara dig (halvvägs) utan en, men du använder dem oftare än du tror när du väl har en. Om du tittar på något metalliskt till exempel, bör du sänka ljusstyrkan så att du inte får en överexponerad bild (min kompis enkla kamera kunde inte göra det och det kan göra skillnaden mellan att känna igen detaljerna bra eller mindre bra ). Anslutningen är enkel att ställa in och appen är också enkel att använda. Jag är riktigt nöjd med kameran och jag är glad att jag äntligen har fått en kikarsiktekamera. Du kan klara dig (halvvägs) utan en, men du använder dem oftare än du tror när du väl har en. Om du tittar på något metalliskt till exempel, bör du sänka ljusstyrkan så att du inte får en överexponerad bild (min kompis enkla kamera kunde inte göra det och det kan göra skillnaden mellan att känna igen detaljerna bra eller mindre bra ). Anslutningen är enkel att ställa in och appen är också enkel att använda. Jag är riktigt nöjd med kameran och jag är glad att jag äntligen har fått en kikarsiktekamera. Du kan klara dig (halvvägs) utan en, men du använder dem oftare än du tror när du väl har en. Wifi-anslutningen är enkel att ställa in och appen är också lätt att använda. jag' Jag är riktigt nöjd med kameran och jag är glad att jag äntligen fick en endoskopkamera. Du kan klara dig (halvvägs) utan en, men du använder dem oftare än du tror när du väl har en. Wifi-anslutningen är enkel att ställa in och appen är också lätt att använda. Jag är riktigt nöjd med kameran och jag är glad att jag äntligen fick en endoskopkamera. Du kan klara dig (halvvägs) utan en, men du använder dem oftare än du tror när du väl har en.
19/07/2022
5
Bästa endoskopkamera
19/07/2022
5
Jag har länge funderat på att köpa en endoskopkamera och bestämde mig till slut för den här enheten. Det som var viktigt för mig var att det var lätt att använda, tog hyfsade bilder, att de gick att spara och att kabeln (även av hygieniska skäl) inte var tätt ansluten till skärmen. Eftersom de flesta numera har en mobiltelefon med stor display i alla fall så ville jag inte ha en modell med egen bildskärm som tar plats eller är så liten att man inte ser något på den och vars minne bara går att utöka med ett SD-kort måste. Tack vare den tillhörande Android-appen kan bilderna och filmerna inte bara ses utan även sparas direkt på mobiltelefonen och skickas därifrån vid behov. Den enda nackdelen med denna konstellation är att båda enheterna måste hållas på något sätt, vilket kan vara svårt när du fortfarande behöver en fri hand. För mig däremot fördelarna med denna lösning överväger nackdelarna och mobiltelefonen kan givetvis även stängas av eller fästas på annat sätt, t.ex. med en armficka som den som löpare använder. Den dubbla funktionen med den andra kameran fäst på sidan är också mycket praktisk, eftersom den inte alltid ligger det betraktade objektet direkt framför kameralinsen som är fäst i änden av kabeln. Vyn åt sidan utökar alltså endoskopets möjliga användningsområden och de två kamerorna kan växlas i appen eller helt enkelt ses i en "delad skärm". När det gäller hållbarhet eller vattenbeständighet kan jag inte uttala mig efter några korta tester men det goda utförandet, användarvänligheten och vad jag anser vara en mycket bra bildkvalitet talar för sig själva. Så långt ett bra beslut.
19/07/2022
5
problem i väggen kunde hittas. brännvidden lite kort
19/07/2022
5
mycket bra K&F endoskopkamera. Snabb att installera, mindre än 5 minuter. Borde alla förstå detsamma. Bra beskrivning. Dokumentation på flera språk. Lättförståelig app för iOS. Köpte för att kolla avloppsröret. Låt oss se hur det fungerar. Men var optimistisk. Bra kvalitet på hölje och kabel.
19/07/2022
5
När du installerar varje duschkar kan du kolla efter läckor i bra kvalitet. Och batteriet håller verkligen länge
19/07/2022
5
Kabeln, som ofta får dåligt betyg eftersom den inte är lika flexibel, är en absolut fördel med denna kamera. Annars hade jag inte kunnat trycka kameran genom de smala rören. Kameran rekommenderas varmt
19/07/2022
5
Bra kvalitet till ett rimligt pris. Lätt att ansluta via WiFi, bra bildkvalitet!
19/07/2022
5
Allt är bra!!! Valuta för pengarna Kvaliteten på hårdvaran känns bra Bildkvaliteten är bra Lätt att använda och installera Jag är väldigt entusiastisk. Många hörn och oklarheter avslöjas just, vare sig det är i garaget, försörjningsschaktet i huset osv.
18/07/2022