• 474
Alla betyg 5   64
5
Det är av bra kvalitet och fungerar som tänkt. Mitt enda klagomål är att du måste vara ansluten till den för att ladda ner eller gå igenom de inspelade videorna, jag köpte ett micro sd-kort från Walmart eftersom det inte följde med ett!
Så skönt att ha! Så skönt att ha! Så skönt att ha! Så skönt att ha! Så skönt att ha!
05/01/2024
5
Trevlig kamera enkel att installera bra bildkvalitet fungerar alldeles utmärkt eftersom det definitivt bör rekommendera denna för priset !!!
22/12/2023
5
la instale, por ahora funciona muy bien
buena calidad de imagen
18/12/2023
5
Först och främst är den väldigt liten, sticker in bakom backspegeln perfekt och har ingen skärm som distraherar dig medan du kör, bara en grön lampa som visar att den spelar in. Bildkvaliteten är utmärkt, du skulle inte ha några problem att se siffrorna på en registreringsskylt eller visa en persons ansikte. Den gör en del ljud när du sätter på och stänger av din bil, men det är lätt att stänga av dem i inställningarna, och det gör aldrig något ljud under en körning. Enkel att använda med bara en knapp. Att dra filmerna är också lätt. Du loggar bara in på wifi-nätverket enheten sänder, öppnar sedan appen och du kan se allt som finns på kortet, och väljer att ladda ner endast de klipp du behöver till din telefon. Det skulle inte vara några problem att återskapa bilder och skicka ut dem efter en olycka, och det är vad du behöver med den här typen av enhet. Parade ihop det med ett 128gb Samsung micro SD-kort, och hittills har jag spelat in varje enhet i nästan två veckor, behöver fortfarande inte formatera kortet!
06/12/2023
5
Sin problemas para realizad el enlace con la app
30/11/2023
5
Har varit ett fan av denna tillverkare i 6+ år. bra kvalitetsprodukter. Arbeta utan problem.
27/11/2023
5
Jag provade en Onn dash cam från Walmart och det var fullständigt skräp. Den slogs på och av hela tiden under varje resa, gjorde mycket högt ljud som du inte kunde stänga av och hade en ljus skärm som du inte kunde justera. Det var också omöjligt att dra bilder från den utan att använda en dator, och om du gjorde det var du tvungen att använda din egen programvara för att konvertera den till ett filformat som skulle spela. Inget av det hjälper mig om jag råkar ut för en incident på vägen, så jag kom till Amazon för något högt betygsatt. Denna M300 ligger ljusår framåt och billigare än Walmart-skräpet också. Först och främst är den väldigt liten, gömmer sig perfekt bakom backspegeln och har ingen skärm som distraherar dig medan du kör, bara en grön lampa som visar att den spelar in. Bildkvaliteten är utmärkt, du skulle inte ha några problem att se siffrorna på en registreringsskylt eller visa en persons ansikte. Den gör en del ljud när du sätter på och stänger av din bil, men det är lätt att stänga av dem i inställningarna, och det gör aldrig något ljud under en körning. Enkel att använda med bara en knapp. Att dra filmerna är också lätt. Du loggar bara in på wifi-nätverket enheten sänder, öppnar sedan appen och du kan se allt som finns på kortet, och väljer att ladda ner endast de klipp du behöver till din telefon. Det skulle inte vara några problem att återskapa bilder och skicka ut dem efter en olycka, och det är vad du behöver med den här typen av enhet. Parade ihop det med ett 128gb Samsung micro SD-kort, och hittills har jag spelat in varje enhet i nästan två veckor, behöver fortfarande inte formatera kortet!
26/11/2023
5
Bra kvalitet och lätt att använda