• 960
Alla betyg 5   17
5
Kameran är liten och kommer med en magnetisk hållare. Jag är mycket nöjd, rörelsesensorn fungerar perfekt. Den enda nackdelen är översättningen! Förmodligen en Google-översättning men du vet på något sätt vad som menas! Tack för den fantastiska produkten!
Mycket bra ! Är nöjd! Mycket bra ! Är nöjd!
10/07/2023
5
Pro: Liten Autonom, tack vare batteriet Bra bild Nattseende ok Molnlagring gratis i tre dagar Människo-/djursärskiljning Magnetisk hållare Enkel att ställa in Con: Egen app krävs Konto obligatorisk App lite gammaldags och långsam, men ändå ok. Slutsats: Perfekt för camping eller observation av djur/barn i farten tack vare rörelselarmet och molnlagring. Rekommendation.
Liten autonom kamera för allt Liten autonom kamera för allt Liten autonom kamera för allt
28/06/2023
5
2600mAh minikamera 1080P övervakningskamera minikamera med mobiltelefonöverföring För inomhus WLAN Vide... Jag testade denna övervakningskamera, batteriet går i exakt 12 timmar 2 minuter och 22 sekunder tills det är tomt. För Windows kan jag intuitivt konvertera filer från h264 till MP4- eller AVI-format, och sedan kan du spela upp dem bra. VLC-spelare spelar dåligt i grå bild. Den här kameran är jättebra och jag är väldigt nöjd med den. Kanske köper jag igen med 2 eller 3 kameror för hela rum och gömmer ytterdörren så att det inte kan hända. :-D
2600mAh minikamera 1080P övervakningskamera minikamera med mobiltelefonöverföring för inomhus Wi-Fi-video.. 2600mAh minikamera 1080P övervakningskamera minikamera med mobiltelefonöverföring för inomhus Wi-Fi-video.. 2600mAh minikamera 1080P övervakningskamera minikamera med mobiltelefonöverföring för inomhus Wi-Fi-video.. 2600mAh minikamera 1080P övervakningskamera minikamera med mobiltelefonöverföring för inomhus Wi-Fi-video.. 2600mAh minikamera 1080P övervakningskamera minikamera med mobiltelefonöverföring för inomhus Wi-Fi-video.. 2600mAh minikamera 1080P övervakningskamera minikamera med mobiltelefonöverföring för inomhus Wi-Fi-video..
25/06/2023
5
Trevlig liten kamera enkel funktion via appen ok för priset. Snabb leverans Enkel installation Bilderna är ok.
13/03/2023
5
Jag älskar dessa kameror, de är så enkla att använda, gratis och snabba att sätta upp. Det tog mig cirka 5 minuter att ställa in den. En sak du bör veta är att du behöver micro SD-kort så att de kan titta på filmerna igen. De tar upp till 128 GB, bilden är fantastisk, ljudet är bra, när du pratar genom dem är det högt och tydligt. Min absoluta favoritkamera.
12/03/2023
5
En mycket bra kamera för priset. Inga dolda kostnader. Jag var den första i min bekantskaps-/vänkrets som hade en kamera (nu finns det 4 stycken) och alla köpte kameror till inredningen. För pengarna finns det inget bättre åtminstone för oss.
05/03/2023
5
Jag beställde kameran för att testa och jag måste säga att jag är imponerad. Att ställa in kameran är väldigt enkelt och tar 5 minuter om du följer instruktionerna i appen. Kamerans bildkvalitet är utmärkt, både dag och natt. IR-lysdioderna är inte synliga och kontrollampan som lyser i enheten kan stängas av i appen. Kameran kan inte längre ses i mörker. Appen är generellt sett bra och lätt att använda. Allt som allt är jag mycket nöjd med enheten!
25/02/2023
5
PROS: En trevlig liten kamera som enkelt kan integreras i 4G-mobilnätet med hjälp av appen. Kameran har en acceptabel bildkvalitet och kan tack vare sin storlek placeras var som helst utan problem. Batteritiden kan förlängas med en powerbank och passar därför även för längre ödrift. Allt som allt en trevlig liten kamera som är idealisk för kort, mobil användning.
21/02/2023
5
Jag köpte den här lilla kameran för att utöka vårt hemövervakningssystem i samband med ett inbrottslarmsystem. Jag letade efter en kamera som var så liten som möjligt och kunde lagra video både på ett internt minneskort och i molnet. Jag bestämde mig för denna minikamera. Förresten, eftersom jag redan har andra kameror från K&F. Bildkvalitet: Helt tillräcklig, du kan se allt mycket bra. Om du väljer HD-läge förbättras bildkvaliteten avsevärt igen. Slutsats: jag kan rekommendera denna minikamera
15/02/2023
5
Jag har använt många Kentfaith-kameror i flera år och har alltid varit nöjd, så jag tänkte beställa denna lilla kamera också. Den är väldigt liten och kan användas var som helst inomhus. Minikameran gör vad den ska. Bilden är bra för en övervakningskamera. I svagt ljus, men inte lika bra när nattskiftet inte är på väg att börja. Med mörkerseendet aktiverat i motsvarande mörker, OK igen. Pushnotiser när ett larm utlöses fungerar. Kameran gör ett stabilt intryck. Än så länge är jag nöjd med kameran, men jag tycker att det är synd att man måste betala extra för moln och intelligent avkänning med den här kameran. Det är inte så trevligt. Men allt som allt är den här kameran värd att köpa. Appen är också bra, och kamerainstallationen är också enkel. Den är bra som en inomhusövervakningskamera, med ett minneskort registrerar den all rörelse. Den som letar efter en bra och billig kamera rekommenderas här.
15/02/2023