• 418
Alla betyg 5   3
5
Okej, det här är verkligen designat för att vara en kameraväska. Har den där vikbara saken du använder för att hålla din kamera, runt objektivet. Röda och gröna flikfickor för hela eller färska kort eller enheter, massor av andra fickor och organisation. Definitivt en 5-stjärnig upplevelse. Jag hamnade i att bära sådana här väskor. Min favorit är en taktisk OCP-camo, men den har mindre än halva rummet. Och om jag har svart/grå eller andra färger som inte är camo-liknande så ser det roligt ut. Så den här kommer att passa bra när jag har på mig något som inte passar med camo. Jag brukar bära med mig en ryggsäck, men för några kortare resor, där jag inte köper en massa saker eller behöver mycket, är det kust enklare att göra det där med Man Purse. Hahaha En sak som jag blev besviken över att inte se på den här, är den där extra remmen som sveper runt den andra sidan och stabiliserar väskan. MEN, den sitter väldigt bra. Jag tycker att materialet på baksidan är halkfritt eller något, eftersom det inte rör sig som en axelväska brukar göra. Jag är säker på att jag kommer att använda den som en riktig kameraväska någon gång, eftersom jag precis skaffade en DSLR, men just nu är det en matchande handväska, och den gör det som ett proffs.
30/11/-0001
5
Denna väska är tillräckligt stor för att rymma en fullformatskamera och två små/medelstora linser, minneskort, telefon och andra små tillbehör. Den är gjord av riktigt högkvalitativt material och är väldigt bekväm att bära. Jag kan passa en Nikon Z8 med ett prime-objektiv, och ha ett andra objektiv i väskan också. Det finns gott om fack för alla extra grejer, till och med en actionkamera, små klämmor, etc. Jag gillar att det finns färgkodade flikar på några av påsarna också - gör det lätt att komma ihåg vad du stoppar i var och en. Bra produkt!!
30/11/-0001
5
Jag har haft en chans att använda den här K&F-kameraväskan när vi är på resande fot, och den är perfekt. Jag använder en väska på 20-25L när jag är på väg för att bära all utrustning jag behöver för att filma, ta drönare och ta bilder för vår YouTube-kanal (Well Traveled Life). Men när jag ska vandra till en avlägsen plats behöver jag inte vikten och kapaciteten på min resväska, och jag föredrar något mindre. Denna slingväska är ungefär hälften så stor som min åkpåse på 10L, och låt mig bära en spegellös kamera och två objektiv. Eller en kamera med objektiv och min Mini 3 Pro drönare med fjärrkontroll. Den har en rem för att hålla ett litet stativ (även om jag vanligtvis inte tar med mig ett för den typ av fotografering jag skulle göra med riggen jag bär i denna slingbag. K&F tillverkar kvalitetsprodukter och den här nya serien av väskor är inget undantag Rekommenderas.
30/11/-0001