07/01/2024
5
Det här är min första kamera och jag älskar den!! Lätt att använda, bra instruktioner, vackra bilder! Rekommenderar definitivt denna.
Lätt bärbar kamera
06/01/2024
5
Det ser bra ut. Den har tyngd och känns bra. Du kan vända skärmen för att göra selfies. Popup-ljuset är en fantastisk funktion. Massor av inställningsmöjligheter och hög upplösning. Appen är enkel att använda och vidareredigera och skicka till fotoframkallningsplatser utan att ladda bilder på din dator. Skulle rekommendera till detta fantastiska pris.
Alla inställningar du kan behöva Alla inställningar du kan behöva Alla inställningar du kan behöva Alla inställningar du kan behöva
05/01/2024
5
Allt kom i lådan som annonserat men inget 32gb sd-kort
22/12/2023
5
Älskar det ️ Älskar det ️ Älskar det ️ Älskar det ️ Älskar det ️
14/12/2023
5
Jag älskar min kamera. Det är första gången jag kan blogga. Bild- och videovalen är användarvänliga. Jag kommer definitivt att njuta av den här kameran för att fånga framtida minnen.
14/12/2023
5
Att navigera i kameran är enkelt. Pekskärmen är lyhörd, vilket möjliggör snabba justeringar i farten. Anslutningsmöjligheter är en stark del av denna kamera, och erbjuder sömlös integration med smartphones via inbyggt Wi-Fi. Att överföra bilder för omedelbar delning är en problemfri upplevelse som ger en modern touch till den övergripande användarupplevelsen. Oavsett om du är en avslappnad skytt eller entusiast, kombinerar den här kameran enkelt portabilitet, användarvänlig design och imponerande 4K-kapacitet. Det är ett pålitligt val för att fånga livets ögonblick.
14/12/2023
5
Huvudsyftet med att jag köpte kameran var att skapa youtube-videor. Det fungerar väldigt bra och jag är nöjd. Jag har använt det för mina videor sedan dess och jag har inga problem med att ladda upp några bilder till min bärbara dator. Kvaliteten på kameran för kamerans pris är mycket rimlig. Jag gillar att kameran är pekskärm, den har även selfie-läge. Det finns också olika foto- och videoinställningar. Det enda som kan bli bättre är ljudvolymen, men jag fäste bara min egen mikrofon i kameran och det fungerade perfekt! Sammantaget har det inte gett mig några problem så jag ger det 5 stjärnor.
Fullständig översikt Fullständig översikt Fullständig översikt Fullständig översikt
12/12/2023
5