32 mm kamerhalsrem med snabbkoppling för fotografer, justerbar kameraxelrem, kompatibel med Nikon, Canon, Sony, Olympus DSLR-kamera - rem Urban Wander 01 (blått)
Artikelnummer: KF13.066V13
Denna väska är elegant, kompakt och har massor av förvaringsmöjligheter och fack för din kamera. Jag önskar att det fanns några avdelare för att förhindra att objektiven rör vid kameran, eftersom Canon-objektiv inte kommer med tygöverdrag som mina gamla Nikons gjorde.
24/01/2026
Jag satte 8 linser och 4 kroppar i den, med massor av filter och batterier utan problem.Stor
21/01/2026
Det här är en riktigt snygg väska. Den är lätt och väldigt snygg! Det ser inte ens ut som en kameraväska. Det var det som drog mig till väskan mest. Framsidan har en läderlook. Jag gillar den här väskan mer än andra väskor jag har, förmodligen för att min vanliga handväska är en axelväska och bara är bekvämare. Väskan är riktigt stor. Jag har en Canon RP som får plats i väskan med plats för objektiv och bara plats för kameror. Inuti väskan finns avtagbara och justerbara insatser för att skapa avdelare inuti väskan. Detta gör den helt anpassningsbar efter dina behov. Det finns så många fickor och utrymme att bära allt. Väskan har även ett stativfäste vilket är grymt!
21/01/2026
Denna väska är ganska elegant. Batterifotofickan har rätt storlek för att passa en Canon 4000 och zoomen.Du kan återställa enheten genom att ta bort en rem, utan att behöva lägga ner väskan.
18/01/2026
K&F Concept 10L axelväska är kompakt och perfekt för att bära min Sony a7c ii säkert. Den avslappnade designen anpassar sig till alla situationer, medan stoppningen skyddar utrustningen. Vattentät och hållbar, den är utmärkt även i dåligt väder. Den justerbara axelremmen är bekväm för långa pass. Utmärkt val!
12/01/2026
Jag är väldigt nöjd med den här väskan. Jag beställde den för att jag letade efter en väska att ta med på vandringar eller utomhusutflykter där jag kan förvara min kamera, elektronisk enhet och samtidigt mat, vatten eller andra saker och som är vattentät. Denna väska är därför idealisk eftersom den har flera fack. Det finns en längst ner för att förvara kameran eller enheterna, och en stor för att placera en dator eller andra saker. Den har även två fickor på framsidan. Materialet är riktigt bra, väldigt tjockt och vattentätt. Den stänger väldigt bra utan problem. Det finns ett stöldskyddssystem och ett 'austrialpin cobra'-system som gör kroken superstabil, oavsett hur hårt du drar så öppnas den inte. De främre fickorna har till och med RFID-skydd. Det finns också ett skydd för att ytterligare skydda vid kraftigt regn. Ryggen är också väldigt bekväm, den har kuddar så att du kan bära den länge innan du får ont i ryggen. Värdet för pengarna är riktigt bra.
09/01/2026
När det kommer till kameraväskor är jag som min fru med skor, jag har massor av dem, men de har alla ett annat syfte (ja det är min historia och jag håller fast vid den!). Jag har en Sony A7M3 och en A7C, jag tycker att jag använder A7C oftare, även om det inte är mycket mellan storlekarna som den här väskan passar någon av dem utan problem. A7C, med två medelstora linser, ett filter eller två och ett reservbatteri, passar lätt in, även om det är ett litet objektiv blir det svårt att nå och byta. Så inte omöjligt, men lite opraktiskt om den slängs över axeln just då. Den har en framficka med dragkedja, ett huvudfack, en separat ficka för laptop/surfplatta och en annan ficka med dragkedja på baksidan, plus utbyggbara fickor för dryckesflaskor etc i varje ände och remmar i botten för stativ. Jag personligen använder aldrig remmarna undertill för stativ och önskar att jag kunde ta bort dem, men tyvärr nej. Jag kunde skjuta in min MacBook Pro 14 i det bakre facket utan problem, så iPads etc blir inga problem. Huvudfacket är av bra storlek och de flyttbara insatserna ger dig massor av packningsmöjligheter. Byggkvaliteten är mycket bra, materialet, dragkedjor, stoppning etc är i toppklass. Remmen är bra, axelkudden är OK, inte fantastisk. Om du lägger tunga redskap i den kommer den att sjunka efter ett tag misstänker jag, men det skiljer sig inte riktigt från de flesta andra väskor jag äger. Det är trevligt att se att den har ett handtag på baksidan, så den kan bäras för hand, eller helt enkelt placeras på bagagehandtaget. Jag hoppas att min recension var till hjälp
09/01/2026
Mycket bra väska Jag förvarar min mavic air 2s drönare, fjärrkontroll samt 3 batterier med en canon 5DM4, 70-200 2.8 en blixt 2 andra linser.. min surfplatta…..kort sagt rekommenderar jag lol
06/01/2026
Jag erkänner att jag var lite skeptisk när jag läste att kapaciteten "bara var 20 liter"... men på bilderna verkade den stor... och det var inte bara ett intryck! Det är faktiskt väldigt stort! Det finns den nedre fickan där du kan placera olika kameror och/eller objektiv i full säkerhet... men också en stor höjdjusterbar väska ovanför som gör att jag kan förvara massor av saker... och för mig är det perfekt: den passar blixt, zoom (utan att glömma dess skydd), extra hölje... och jag har fortfarande plats!!! utan att glömma alla fack avsedda för batterier, kablar, laddare... och allt väl skyddat utan att väskan är för tung! Grädden på moset... min MacBook eller iPad förvaras också i en vadderad ficka... Ärligt talat, jag älskar det! Och för tillfället håller den bra kvalitetsmässigt även när jag laddar den som en mula.
06/01/2026