BH endoskop
02/04/2023
5
Jag har letat efter ett system för att inspektera några håligheter som behövs för mitt jobb och jag måste säga att det är ganska bekvämt
29/03/2023
5
Jag använde den genom att placera en vikt framför kameran för att hålla vajern spänd så att den inte träffar innerväggen vid nedstigning. Medan jag för kontroll av skorstensmynningen fäste den på en teleskopstång för att ha optimal kontroll under uppstigningen. Jag tog bilder och filmer och resultatet är tillfredsställande, absolut inte jämförbart med produkter som kostar 10 gånger mer. Jag ger 5 stjärnor för valuta för pengarna.
27/03/2023
5
27/03/2023
5
Ett bh hantverksredskap. Den har begränsningar men gör jobbet. Speciellt kabeln märks då den stannar i vecket.
24/03/2023
5
Ett bra hantverksredskap. Den har begränsningar men gör jobbet. Speciellt kabeln märks då den stannar i vecket.
24/03/2023
5
Lätt att aktivera, ger bra bilder, sidokameran är mycket användbar, i verkligheten är kamerans manövrerbarhet mer begränsad. En varning: det är inte omedelbart möjligt att rikta kameran i rören eller på icke-triviala vägar, för att manövrera måste man ta hänsyn till att kabelns styvhet kräver uppmärksamhet och en stadig hand, en viss fingerfärdighet måste vara förvärvat för att uppnå poäng som intresse och erfarenhet är nödvändiga för att förstå bilder. Tid, lugn och tålamod: Sedan är det resultatet.
21/03/2023
5
Lätt att aktivera, ger bra bilder, sidokameran är mycket användbar, i verkligheten är kamerans manövrerbarhet mer begränsad. En varning: det är inte omedelbart möjligt att rikta kameran in i rören eller på icke-triviala vägar, för att manövrera måste man ta hänsyn till att kabelns styvhet kräver uppmärksamhet och en stadig hand, en viss fingerfärdighet måste vara förvärvat för att uppnå de poäng som intresse och erfarenhet är nödvändiga för att förstå bilder. Tid, lugn och tålamod: Sedan är det resultatet.
21/03/2023
5
Utmärkt produkt för hemmabruk, mycket vänlig säljare och göra om för varje utbyte ... Grattis, du har vunnit mitt förtroende !!!