• 2910
Alla betyg 5   12
5
Detta är en budgetladdare som fungerar bra och laddas ganska snabbt. Nästan hälften av vårt team har bytt till elfordon och att ha dem tillgängliga på plats på kontoret är extremt bekvämt för den dag vi behöver komma fram till vår hybridplan. Den är lätt och mycket enkel att använda och skärmen visar exakt laddningsstatus och batterinivå.
24/07/2023
5
När vi alla går över från bilar med förbränningsmotorer till PHEV-bilar och elfordon, blir en EVSE ett måste. Jag laddade min PHEV med ett 110V-uttag, vilket tog nästan sju timmar, och jag lämnade ofta huset utan att batteriet var fulladdat. Denna EVSE, tillsammans med NEMA 14-50-kontakten jag installerade, minskar min laddningstid till cirka 1 timme och 45 minuter! Egentligen skulle det vara snabbare, men bilen tillåter inte mer än cirka 15 ampere. Med en knapptryckning ändras laddningen från 16, 26 till 32 ampere. Jag håller min på 16A. Kabeln är lång och blir inte hård i kyla. Det enda jag önskar var ett fäste för att hålla upp adapterdelen. Annars kommer dess vikt att dra i kontakten i uttaget och den kommer att flaxa runt överallt. Det finns ett skruvhål på baksidan, men när jag satte en skruv på väggen och hängde upp den lossnade den tunna plasten. Den gick inte sönder i sig, utan fortsatte att flisa av. Jag har äntligen fått dessa fästklämmor för att fixa det här problemet. Ett enkelt hängande lock skulle ha löst detta problem och borde ha medföljt. Men jag gav det fortfarande 5 stjärnor.
23/07/2023
5
Jag gillar att den kom med en väska och instruktioner och var lika enkel som plug and play. Fungerar för vår Mercedes EQE 2023. Tyvärr erbjuder Mercedes ingen laddningsadapter och säljaren sa till mig att jag skulle behöva köpa en från Amazon. Som tur var såg jag en annan affisch som sa att de använde den på sin Mercedes EQE och tänkte att jag skulle gå med den här. Fungerar och inga problem än så länge!
18/07/2023
5
Jag fick kabeln innan jag fick bilen. Så när jag kopplade in sladden till uttaget var jag orolig för den röda jordfelslampan. Jag provade till och med kabeln i en kompis garage med ett fungerande system och den röda lampan tändes hemma hos honom. Har jag en trasig kabel? Jag bestämde mig för att vänta på min bil och provade kabeln. När den är ansluten till en bil och handslaget och kopplingen till bilen är upprättad släcks den röda lampan! Men kabeln är verkligen plug and play! En person tyckte att detta var till hjälp
11/07/2023
5
Eftersom min elbil fortfarande har en leveransförsening kan jag inte ge någon långvarig erfarenhet ännu. Det var enkelt att installera den välgjorda wallboxen. Laddningen av hyrbilen gick smidigt. Så att säga, plug and play. Displayen visar allt viktigt på ett tillförlitligt sätt. Jag ville bara ha en enkel låda utan en massa klockor och visselpipor, utan appar osv
28/06/2023
5
Vi bär denna för laddning hemma hos anhöriga och husbilsparker där 220V uttag finns. Det är plug and play med en vacker skärm och en högkvalitativ kraftig kabel och kontakt. Pluggen är också av bra kvalitet. Inga kommunikationsproblem eller förseningar, varken på vår Ioniq-5 eller på vår Audi E-Tron.
25/06/2023
5
EV Pure Level 2 EV Charger är ett prisvärt sätt att lägga till 32 ampere till din EV med anständig kvalitet och en skärm för användbar information. Här är några av de saker jag lärde mig när jag ägde enheten och saker att tänka på innan jag köpte den. I. Kvalitet – Den känns bra och är gjord av bra, rejäla material. Jag har andra laddare som är av bättre kvalitet men dyrare. Jag skulle betygsätta den övergripande kvaliteten i den övre mitten av kvalitetsskalan för elfordonsladdare och misstänker att den borde hålla ett tag, förutsatt att elektroniken överlever. II. Prestanda – Med en LCD-skärm för att visa relevant information har den presterat utmärkt hittills. Kablarna är lite tunnare jämfört med de flesta andra 32 amp laddare jag har. Dessutom är det lite tråkigt att huvudkabeln är kortare på 17 fot. De flesta är 20 till 25 fot långa, vilket kan göra stor skillnad på om de behövs eller inte alls om du parkerar nära kontakten. Endast en Nema 14-50-kontakt används. Så se till att du har en installerad. Sammantaget är det ett gediget mellanklassval som har fungerat perfekt hittills och erbjuder ett fantastiskt, prisvärt sätt att få 32 ampere juice hemma. Jag kommer definitivt att uppdatera denna recension om jag någonsin har några problem med den. Om det är till hjälp för dig att se den här produkten på nära håll, rekommenderar jag att du tittar på min bifogade video i helskärms- eller liggande läge. De säger att en bild är värd 1000 ord, ja det är en video! Du kan lita på att den här recensionen helt enkelt är min ärliga åsikt och är avsedd att ge dig användbara insikter som jag önskar att jag hade haft innan jag valde den här produkten. Förhoppningsvis hjälpte det dig att fatta ditt beslut.
23/06/2023
5
Men 240V denna sak är en mästare. Hittills har jag laddat min PHEV som är begränsad av fordonet till 3,8kW och det fungerar riktigt bra.
10/06/2023
5
För priset överträffar denna laddare alla förväntningar! Kabellängden är fantastisk och själva produkten är inte skrymmande, så det är inget krångel med att släpa runt den under installationen. Beskrivningen säger att enheten laddar cirka 7 kWh, men min Tesla-app visar att den laddar vid 12 kWh! Bra!! För priset är denna laddare ett måste! Jag hade inte en chans att testa väderbeständigheten. Eftersom jag bor i Kalifornien så regnar det inte mycket eller snöar alls. Sammantaget är jag mycket nöjd med den här produkten.
01/04/2023
5
Det fungerar exakt som annonserat, laddar min bil på mindre än två timmar, och jag älskar möjligheten att ändra spänningen med en knapptryckning. Och ett bra pris också.
31/03/2023