• 2792
Alla betyg 5   22
5
Det vridbara kamerasystemet är idealiskt för ett brett spektrum av applikationer. Den har en appkontroll som fungerar över internet. För campare eller terrängåkare utan internetuppkoppling finns det ingen möjlighet att använda den direkt via exempelvis Bluetooth. Detta skulle vara särskilt intressant för campare. Annars kan kameran fjärrstyras och kommunikation kan även utföras på distans. Det är alltså inga problem att ta fram aktuella vyer från semester eller affärsresa via ett bokningsbart molnsystem, men också att få rörelserapporter. Rörelsevarningar fungerar bra. Om kameran z. B. används inne i huset, kontoret, lagret etc., varje rörelse registreras, registreras (i molndrift) och skickas till smartphonen eller surfplattan som rörelseinformation. Med SD-kortdrift kan du sedan själv bestämma när du vill ta fram inspelningen. En hög signal kan läggas till. Samma procedur kan användas för utomhusbruk, men det är ingen mening att slå på sirenen, eftersom detta kan utlösas av en katt som går förbi. Den inbyggda högtalaren och mikrofonen i kameran är också mycket fördelaktiga. I entréområdet kan inte bara övervakning ske via rörelsedetektering, utan även kommunikation, och det från semester eller affärsresa via smartphone. Kameran kan även användas för att övervaka barnrummet. Samma procedur kan användas för utomhusbruk, men det är ingen mening att slå på sirenen, eftersom detta kan utlösas av en katt som går förbi. Den inbyggda högtalaren och mikrofonen i kameran är också mycket fördelaktiga. I entréområdet kan inte bara övervakning ske via rörelsedetektering, utan även kommunikation, och det från semester eller affärsresa via smartphone. Kameran kan även användas för att övervaka barnrummet. Samma procedur kan användas för utomhusbruk, men det är ingen mening att slå på sirenen, eftersom detta kan utlösas av en katt som går förbi. Den inbyggda högtalaren och mikrofonen i kameran är också mycket fördelaktiga. I entréområdet kan inte bara övervakning ske via rörelsedetektering, utan även kommunikation, och det från semester eller affärsresa via smartphone. Kameran kan även användas för att övervaka barnrummet. Den inbyggda högtalaren och mikrofonen i kameran är också mycket fördelaktiga. I entréområdet kan inte bara övervakning ske via rörelsedetektering, utan även kommunikation, och det från semester eller affärsresa via smartphone. Kameran kan även användas för att övervaka barnrummet. Den inbyggda högtalaren och mikrofonen i kameran är också mycket fördelaktiga. I entréområdet kan inte bara övervakning ske via rörelsedetektering, utan även kommunikation, och det från semester eller affärsresa via smartphone. Kameran kan även användas för att övervaka barnrummet.
22/03/2023
5
Jag har använt den här kameran i ungefär en månad och jag måste säga att det är ett fint kit. Den har klarat av extrem värme och regn och verkar hålla sig bra. Det var lätt att installera och solpanelen gör att du slipper borra ett enormt 22 mm hål genom dina väggar för att få plats med andra CCTV-system. Nattseendet är inte perfekt, men ganska acceptabelt.
11/02/2023
5
köpte den här kameran för att övervaka mitt garage, och speciellt med den flexibla rotationen är den lämplig för detta område. Bildkvaliteten är mycket bra och mörkerseendefunktionen fungerar som den ska. Du kan känna igen människor i båda lägena. Själv använder jag inte strålkastaren aktivt, men det fungerar även när en person upptäcks. Och nu det bästa: Kameran har alltid tillräckligt med ström tack vare solpanelen, och under de 5 dagar jag använde den sjönk batteriet aldrig under 80 % – så det borde inte vara några problem även under mörka vinterdagar. Det enda viktiga att veta är att kameran behöver en aktiv WiFi-anslutning för att fungera, varför du inte kan stänga av WiFi över natten. Några mindre brister man måste acceptera med en så bra kamera är avsaknaden av en RTSP-adress, ingen USB C och tyvärr kan kameran inte spåra personer om de upptäcks. Kanske läggs något till via en appuppdatering. Kort sagt en kamera som rekommenderas
Do what it's supposed to do, good solar-powered surveillance camera Do what it's supposed to do, good solar-powered surveillance camera Do what it's supposed to do, good solar-powered surveillance camera Do what it's supposed to do, good solar-powered surveillance camera Do what it's supposed to do, good solar-powered surveillance camera Do what it's supposed to do, good solar-powered surveillance camera
01/02/2023
5
Inledningsvis är installationen snabb och mycket enkel, vilket är jättebra. Bildkvaliteten är också utmärkt dag och natt. Kamerahanteringsapplikationen är mycket enkel att använda. Vi får aviseringar när rörelse eller någon annan rörelse upptäcks. Till skillnad från andra kameror tas bilder automatiskt när de utlöses efter att en person eller händelse har upptäckts. Den är diskret och kan installeras var som helst tack vare dess solpanelsprestanda. Värdet för pengarna är riktigt bra. Gör det!
28/01/2023
5
Detta är kameran du behöver för att diskret övervaka ditt hem! Bara en begränsning för att vara inom räckhåll för wifi. Den obestridliga fördelen med denna kamera är dess solenergi: den fungerar hela tiden, oavsett var den är placerad, den är perfekt. Det tar bara några minuter att konfigurera, skanna en QR-kod och det fungerar. En första laddning med en USB-kontakt för att ha ett minimum av autonomi och sedan används solpanelen för strömförsörjning utan problem. Bildkvalitet (dag eller natt), rörelsedetektering, kamerarörelsehastighet, det är verkligen effektivt! Onlinelagring med abonnemang eller på ett microSD-kort (ingår ej) hitta upptäckter och inspelningar. Mycket mycket positivt överraskad av kvaliteten på denna kamera.
23/12/2022
5
Jag har flera IP CCTV-kameror framför mitt hus av säkerhetsskäl. Det var först nyligen värt det när någon stal grannens motorcykel. Den här kameran använder den liknande CloudEdge-appen som vissa av mina kameror körs på. Så det är perfekt om de alla använder samma app tillsammans. Kameran är lätt att ställa in... kanske en av de enklaste typerna att använda, om jag ska vara ärlig. Allt du behöver göra är att gå igenom inställningarna i appen, skanna en QR-kod så är du klar. Installation på en vägg eller staket är också mycket enkelt. Det är inga problem att montera den direkt på en vägg. Använd helt enkelt den medföljande borrmallen och skruva fast fästet i väggen. Kameran glider sedan in. Skruva även fast solpanelsfästet i väggen, montera panelen och mata in kabeln i kameraingången (micro USB), som även har en gummigenomföring som skydd. Bilden är mycket tydlig och detaljerad vid 5MP, som kan väljas på huvudbildskärmen. Med tanke på att den också har PTZ för att rotera kameran, samt ett larm och en röstgest, kan du verkligen inte gå fel med detta. Att använda solpanelen, vilket eliminerar behovet av en permanent strömförsörjning, lämnar dig med en kamera som kan installeras på olika platser som du normalt inte kunde dra en kabel till. Om du har en strömadapter i närheten kan du naturligtvis även driva den permanent via en USB-kabel. Sammantaget är detta imponerande för priset och verkligen en kamera att rekommendera. Så länge du har en bra WiFi-signal kan du inte gå fel med detta. du kan verkligen inte gå fel med detta. Att använda solpanelen, vilket eliminerar behovet av en permanent strömförsörjning, lämnar dig med en kamera som kan installeras på olika platser som du normalt inte kunde dra en kabel till. Om du har en strömadapter i närheten kan du naturligtvis även driva den permanent via en USB-kabel. Sammantaget är detta imponerande för priset och verkligen en kamera att rekommendera. Så länge du har en bra WiFi-signal kan du inte gå fel med detta. du kan verkligen inte gå fel med detta. Att använda solpanelen, vilket eliminerar behovet av en permanent strömförsörjning, lämnar dig med en kamera som kan installeras på olika platser som du normalt inte kunde dra en kabel till. Om du har en strömadapter i närheten kan du naturligtvis även driva den permanent via en USB-kabel. Sammantaget är detta imponerande för priset och verkligen en kamera att rekommendera. Så länge du har en bra WiFi-signal kan du inte gå fel med detta. Sammantaget är detta imponerande för priset och verkligen en kamera att rekommendera. Så länge du har en bra WiFi-signal kan du inte gå fel med detta. Sammantaget är detta imponerande för priset och verkligen en kamera att rekommendera. Så länge du har en bra WiFi-signal kan du inte gå fel med detta.
19/11/2022
5
Panoreringen och lutningen är en trevlig funktion som jag inte hade i mina tidigare kameror. Solpanelen håller batteriet 100% på efter mer än två veckors användning!
19/11/2022
5
Jag är väldigt nöjd med kameran. Speciellt den medföljande solpanelen ser till att batteritiden (åtminstone på sommaren;)) är riktigt bra.
jag är väldigt nöjd jag är väldigt nöjd jag är väldigt nöjd jag är väldigt nöjd
18/11/2022
5
Mycket bra kamera för priset. Lätt att installera och ganska lätt att konfigurera om du följer instruktionerna.
18/11/2022
5
Jag brukade ladda min kamera varannan månad. Nu installerar jag batteriet och glömmer bort det, superhändigt. Ärligt talat, det finns inget dåligt att säga om denna trådlösa kamera annat än att vara försiktig med hur långt bort du installerar den från din WiFi-signal. Superenkel att installera. Gratis app med många alternativ att välja mellan. Nattseende och rörelsedetektering till punkt. Innehåller allt som behövs för installation förutom själva hammaren. 5-stjärnig kamera.
23/10/2022